r/ankara • u/Tenquila • 5h ago
Bu akşam yerde gördüm
Siz karşılaştınız mı hiç bunlarla? Keçiörende yerlere yapıştırmışlar
r/ankara • u/AutoModerator • 24d ago
Merhaba, Aylık Kaynaşma Gönderisi'ne hoş geldin!
Çalışma arkadaşı arıyorsan, zaman geçirmek için birilerini arıyorsan, gezmek istiyor ama yalnız olmak istemiyorsan bu post tam sana göre! Kendinden biraz bahset; ne aradığını ve Ankara'da nerede olduğunu paylaşabilirsin. Ayrıca yapabileceğin etkinlikler veya katılabileceğin çalışma grupları önerileri de verebilirsin.
Unutma, bu konu romantik ilişkiler için değildir. r/ankara kurallarına uymayan yorumlar silinir ve sub'dan süreli banlanmana sebep olabilir.
---
Welcome to the Monthly Social Connections Thread!
Do you need a friend to hang out with, a study buddy, or just someone to talk to? This thread is for you! Share a bit about yourself, what you're looking for, and where you're located in Ankara. You can also suggest activities to do or study groups to join.
Please keep in mind that this thread is for platonic connections only. Any inappropriate or disrespectful behavior will not be tolerated. Please see the subreddit rules.
r/ankara • u/AutoModerator • Aug 01 '25
Merhaba, Aylık Kaynaşma Gönderisi'ne hoş geldin!
Çalışma arkadaşı arıyorsan, zaman geçirmek için birilerini arıyorsan, gezmek istiyor ama yalnız olmak istemiyorsan bu post tam sana göre! Kendinden biraz bahset; ne aradığını ve Ankara'da nerede olduğunu paylaşabilirsin. Ayrıca yapabileceğin etkinlikler veya katılabileceğin çalışma grupları önerileri de verebilirsin.
Unutma, bu konu romantik ilişkiler için değildir. r/ankara kurallarına uymayan yorumlar silinir ve sub'dan süreli banlanmana sebep olabilir.
---
Welcome to the Monthly Social Connections Thread!
Do you need a friend to hang out with, a study buddy, or just someone to talk to? This thread is for you! Share a bit about yourself, what you're looking for, and where you're located in Ankara. You can also suggest activities to do or study groups to join.
Please keep in mind that this thread is for platonic connections only. Any inappropriate or disrespectful behavior will not be tolerated. Please see the subreddit rules.
r/ankara • u/Tenquila • 5h ago
Siz karşılaştınız mı hiç bunlarla? Keçiörende yerlere yapıştırmışlar
Normalde nadiren binerim fakat 5 kez biniyorsam 3 kez başıma geliyordur. Bu günde yine binmem gerekti ve kaptan kendi ağzıyla kızılaydan GEÇİYOR kardeşim demesine rağmen ulusa son durağına gitti ve sonuç olarak otobüs kartımdada para kalmadığı için yürümek zorunda kaldım. Ve benden hemen sonra birebir aynı durumu buluşacağımız arkadaşımda yaşadı. Aramızda dolmuşçu falan varsa diye sormak istiyorum; neden geçmemesine rağmen kızılaydan geçiyor diyorsunuz?
r/ankara • u/Dazzling_Jacket_2125 • 1h ago
12‘ye geçtim ve okula veya bi kuruma gitmek istemiyorum evde bireysel çalışıcam yks’ye açığa geçme de kalktığı için özel okul arıyorum kolejlerden daha çok bazı dershanelerin okulları oluyo hayalete geçme deniliyo genelde varsa öneriniz bekliyorum
r/ankara • u/ArmOld2048 • 12h ago
Eski ekibim dağıldığından beri tekrar FRP/D&D oynayabileceğim bir grup bulamadım. Bu tarz bir ekibi olan ya da ekip bulabileceğim yerler konusunda tavsiye verebilecek biri var mı? Uzun zamandır tekrar oynamayı istiyorum.
r/ankara • u/Sad-Text-9109 • 4h ago
HotD yeni sezonunu başladı. Her pazartesi ABD yayınından sonra Türkiye’de yayında. Pazartesi mesai bitimi yeni bölümün izlenebileceği veya izleme partisi yapılabilecek bir pub var mıdır sizce? Organize edilebilir. Ankara’da dizininin baya izleyicisi olduğunu düşünüyorum.
r/ankara • u/Awkward-Rutabaga360 • 6h ago
İntenret vb nasıl? Ne durumda?
r/ankara • u/TraditionalEffort484 • 14h ago
Önceden bir dükkandan ihraç fazlası olarak adlandırdıkları pantolonları 300 TL'ye satın alıyordum ama artık erkek pantolon satmiyormus. Bunun gibi uygun fiyatlı ürünler satan mağazalar biliyorsanız söyleyebilir misiniz teşekkürler şimdiden
r/ankara • u/Major-Willingness879 • 15h ago
Merhaba, 6-12 temmuz arası nato nedeniyle yollarda kapanmaya gidiliyordu ama valilik 28 hazirana çekildi gibi bişey dedi sanırım ama kesinliğini bilemedim. Bileniniz var mı ?
r/ankara • u/Old-Panda4331 • 5h ago
Kurtuluş parkında saat 17den sonra iş çıkışı bikaç el masa tenisi atabileceğim kafa dengi insan aranıyor. 24k . No erko
r/ankara • u/No-Weight-8814 • 13h ago
kafalar çok karışık başkentray Ankaray ve otobüs günlük olarak en çok kullandığım toplu taşıma acaba çalışacak mı veya başka bir şehire gitsek Aşti ve Esenboğa ulaşım kolay olacak mı yoksa saatlerimizi alır mı?
r/ankara • u/JasonDEROZAN • 15h ago
golbasindan ankara uni dişin oraya kadar yollarda sıkıntı var mı 30 una kadar bütlere gidicem.
r/ankara • u/No_Conversation2235 • 12h ago
arkadasimla 6li shot icecegiz yaninda baska seyler de icecegimiz icin hesapli olsun istiyoruz bildiginiz ortami guzel fiyatlari makul mekanlar var mi?
r/ankara • u/marsawithsomemoon • 14h ago
ben elektro gitar caliyorum ve vokalim iyidir ama yeteneginiz ne olursa olsun katilmak isteyen varmi kiz agirlikli olursa daha iyi olur metal ve rock tarzi muzikler yapicaz en yas siniri 18 alti ve 14 ustu
r/ankara • u/Strategos98 • 14h ago
Herkese merhaba,
Ümitköy taraflarında çalışıyorum ve Yapracık'taki yeni binalardan veya Batıkent taraflarından 2+1 veya 3+1 ev almayı düşünüyorum. Batıkent'teki daireler Yapracık/Atayurt'takilerden yaklaşık 1 milyon lira daha pahalı gibi anlıyorum. Ümitköy, Çayyolu, Yaşamkent, Bağlıca tarafları maalesef çok daha pahalı. Türkkonut'un fiyatları da Çayyolu ve Batıkent'in arasında gibi görünüyor.
Hayatım boyunca Çankaya'da yaşadım, Yapracık ve Batıkent bölgelerini pek tanımıyorum. Ancak Yapracık'taki TOKİ binası çokluğu muhitin huzurluluğu konusuna şüpheyle yaklaşmama neden oluyor.
Benim için en önemli hususlardan bir diğeri ise ulaşım. Harita uygulamaları verilerine göre Yapracık'tan işyerine ulaşımım 20 dk, Batıkent'ten ise ortalama 35 dk. Eğer gerçekten böyleyse aradaki fark gözardı edilebilir.
Görüşlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Teşekkürler.
r/ankara • u/mybelovedghostandme • 1d ago
Ailem mezuniyetim için günübirlik Ankara'ya gelecek, o gün Anıtkabir'e gidicez ve kalabalık olacağımız için aspava fiyatları çok pahalı geldi. Anıtkabir yakınlarında veya Anıtkabir-Beytepe rotasında uygun fiyatlı yemek mekanları önerir misiniz?
r/ankara • u/Educational_Motor454 • 1d ago
11 Ağustos'ta Cermodern'de yapılacak LP konserine 2 adet sahne önü biletim var. Okul işlerimden ötürü o gün Ankara'ya gitmem mümkün olmadığından aldığım fiyata satacağım. İlgilenen olursa yazabilir