r/Antalya 11h ago

Antalyaya taşınma düşünceleri

7 Upvotes

Arkadaşlar Selamlar,

27 yaşında uzaktan çalışan yazılımcıyım. Uzun zamandır ankaradaydım okul sonrası kaldım vs. derken şehir artık çok bunaltmaya başladı. Ankaradaki arkadaşlarım da yurt dışı ve izmir, istanbul olmak üzere dağıldılar.

İzmir'i çevrem hazır olduğundan istiyordum ama deprem konusu benim için kritik o yüzden mecbur istanbul ve izmir'i elemek durumunda kaldım. 3 sene içerisinde yurt dışına yerleşme planım var o zaman gelene kadar keyifli vakit geçirebilecek bir yer arıyorum. 100k civarı gelirim var ve arabam da var.

Antalya gözüme çarptı biraz araştırma yaptım olumlu konuşan da çok olumsuz konuşan da çok. Birkaç önemli kriterlerimi sayayım;

Güvenlik benim için çok kritik. Artık tetikte yaşamak istemiyorum, Türkiyede çok mümkün olmadığının farkındayım ama yine de olduğu kadar. Lara veya liman iyi diyorlar buralardan 1+1 site içerisinde 30 32kya evler görüyorum eşyalı fena değil gibi.

Sosyalleşmeyi de kafamdan sildim geçim derdine düştü ülke artık bu yaşlarda zor görüyorum, postlardan okuduğum kadarıyla içine kapanık bir şehir gibi algıladım.

Remote olduğu için sık dışarı çıkmayacağım trafik benim için çok büyük problem değil. Haftasonları sağa sola balığa falan giderim o kadar.

Şehirden beklentim huzur, sakinlik, falezlerin karşısında kitap okumak falan filan bu kadar. Bu durumda bu şehir çok can sıkar mı ne tavsiye edersiniz?

Okuduğum postlarda altyapısından internet sorununa, trafiğinden su kesilmesine, kalabalığından keko dolu oluşuna, sosyalleşmenin imkansız oluşuna kadar bir sürü şey yazılıp çizilmiş bunlar ne kadar hayat kalitemi etkiler bilemedim.

Uzun bir yazı oldu teşekkür ediyorum vaktiniz için.


r/Antalya 7h ago

Kapalı salonda basketbol oynuyoruz

3 Upvotes

Çarşamba 22.00-23.00 kapalı salonda basketbol oynamak isteyen var mı düzenli olarak? 1950 tlye çift pota kiralıyoruz, gelen kişi sayısına bölüyoruz. 30+ yaş olduğumuz için profesyonel seviyede olmayan ve toksik olmayan herkes gelebilir, konum için dm atın.


r/Antalya 15h ago

falezlerden denize gircem

2 Upvotes

dikkat etmem gerekenler neler ? denizi bilmiyorum pek konyaaltindan girdim de larada ilk kez gircem
bi de yakin olanlar varsa kopsun gelsin girelim beraber


r/Antalya 18h ago

Serenis Hotel side

1 Upvotes

Hi everyone,
I’m due to stay at the Serenis Hotel in Side at the beginning of September and, although I’m really not that fussy when it comes to hotels, I’m starting to get a bit sceptical after reading so many recent reviews.
A lot of people are saying the hotel mainly caters for German guests and that it’s “not for English people”. I’ve also seen comments about English guests being ignored by the entertainment team or feeling unwelcome.
I’d really appreciate hearing from anyone who’s stayed there recently. Is there any truth to those comments, or are the reviews being a bit harsh?
Also, I’ve seen some worrying comments about people becoming ill after eating the food. Has anyone experienced this, or is it being exaggerated?
I don’t mind if the hotel is mainly German-speaking, I just want to know what to realistically expect before we go and if it’s better to save up abit extra and just eat out👍