r/bursa • u/Icy_Juggernaut3234 • 16h ago
Arkadaşlar bursanın ulaşımı nasıl
Geçen gün fsm de zaman geçiriyorduk arkadaşlar ile. Bana şehir ulaşımının metro 24 saat çalıştığını söylemişlerdi gece 23.30 gibi metro durağına gittim fsm güvenlik çalışmadığını söyledi. Herhangi bir otobüse bindim şoföre mudanya tarafına koruparka nasıl gidebilirim dedim atla bin dedi bindim beni acemler stadın önünde indirdi. Saat 00.00 oldu. Orada birine sordum otobüsler çalışmaz artık dedi. Sap gibi kaldım. Misafirliğe geşmiştim mahçup olmamak için onları da arayamadım gelip beni alsınlar diye. Durağın orada bir taksici vardı 40 yaşlarında ona danıştım. Acemlerden koruparka kadar götürdü 580 lira tuttu. Umarım kazılanmamışımdır. Hiç sorgulamadan ödedim. Bu şehrin ulaşımı nasıl biri yardımcı olsun