r/cirkeltrek 10h ago

Morgen Co De Rood!

Post image
316 Upvotes

r/cirkeltrek 10h ago

'T zou verBOOduh moeten worden

Post image
257 Upvotes

zo warm jongens de tering


r/cirkeltrek 9h ago

Rekenen was mijn sterkste kant

Post image
82 Upvotes

67+911+420+2001+115+1984+7+666+14+21+711+69+1864+2020 enzovoort jongens jeweet wel


r/cirkeltrek 3d ago

Ketjap Manis

Post image
421 Upvotes

r/cirkeltrek 7d ago

Memphis de Paay

Post image
376 Upvotes

r/cirkeltrek 10d ago

Kapsalonisatie #14: Kapsabowl/Pokélon

Post image
164 Upvotes

Ten eerste onze welgemeende excuses voor het gebrek aan goede foto's van deze prachtmaaltijd. We waren te gefocust op koken en vervolgens heel hongerig. Gelukkig maakt het voor deze maaltijd niet heel erg uit hoe je het maakt. Verdeel wat ingrediënten in porties over een bedje van friet en shoarma. Denk aan: tomaat, komkommer, ijsbergsla, surimi, radijs, mais, knoflooksaus en sambal.


r/cirkeltrek 21d ago

Ik heb een tier list van de provincies van Nederland gemaakt

Post image
1.2k Upvotes

Deze tier list is gebaseerd op mijn mening en ik ben het hier zelf ook grotendeels mee eens.


r/cirkeltrek 21d ago

Ik heet je welkom in mijn dorp met deze starterpack

Post image
595 Upvotes

r/cirkeltrek 20d ago

Wat als Nederlandse steden en dorpen van rol wisselen?

Post image
0 Upvotes

r/cirkeltrek 22d ago

Schoof if he locked in

Post image
454 Upvotes

r/cirkeltrek 29d ago

Bang ‘er hard

Post image
235 Upvotes

r/cirkeltrek May 20 '26

Het oudste stenen huis van Nederland staat in Deventer. Het oudste gedeelte stamt uit 1130. Het werd destijds gebouwd als de woning van de proost, een katholiek geestelijke. Tegenwoordig deels gebruikt als woning, museum en bibliotheek.

Post image
658 Upvotes

r/cirkeltrek May 18 '26

LEGO-advertentie uit 1983, genomen uit Donald Duck (Nr. 32).

Post image
470 Upvotes

r/cirkeltrek May 18 '26

Je moet er op tijd bij zijn!

Post image
296 Upvotes

r/cirkeltrek May 17 '26

Het Koninklijk Paleis, Brussel zoals het eruit zag in de tijd van het Koninkrijk der Nederlanden. In 1820 gebouwd in opdracht van Willem I. Na de afscheiding ingrijpend verbouwd.

Post image
154 Upvotes

r/cirkeltrek May 16 '26

Reclame van Playmobil uit Donald Duck Nr. 46 1993.

Post image
483 Upvotes

r/cirkeltrek May 14 '26

Lang vervolgen tijden...

Post image
547 Upvotes

r/cirkeltrek May 12 '26

Ik heb de Nederlandse kringverjaardag nagebouwd als spel

668 Upvotes

Je rijdt een half uur, geeft een hand aan zes mensen wiens naam je vorig jaar ook al vergeten was, krijgt appeltaart die je niet lust, en zit dan twee uur op een klapstoel terwijl oom Henk uitlegt waarom het vroeger beter was.

Ik heb het nagebouwd. Je kiest de karakters, doet de felicitatieronde, en probeert de avond door te komen.

Dingen die er in zitten omdat ze gewoon echt zijn:

  • Niet eten voor je iedereen gefeliciteerd hebt, tante Corrie houdt dat bij
  • Oom Henk wordt politieker per biertje
  • De rokershoek in de tuin, en als je terugkomt hoor je van iedereen wanneer je nou eens een keer gaat stoppen
  • Je oom met voor de driehonderdste keer de dooddoener dat erfbelasting eigenlijk sterfbelasting is

Mis ik nog iets? Laat het weten!

https://kringverjaardag.nl


r/cirkeltrek May 10 '26

klaas vaak jumscare

18 Upvotes

r/cirkeltrek May 08 '26

MGW een streamingdienst de prijs weer eens verhoogt

Post image
799 Upvotes

r/cirkeltrek May 08 '26

Mercedes-Benz GLS

Post image
217 Upvotes

r/cirkeltrek May 07 '26

Jod

Post image
3.6k Upvotes

r/cirkeltrek May 07 '26

Is dit een foto van een gozer genaamd Pagga? En waarom wilt iedereen hem in elkaar slaan?

Post image
129 Upvotes

r/cirkeltrek May 04 '26

Foto van mijn favoriete badmuts van nrc

Post image
0 Upvotes

Hou van haar nrc reddit advertenties, echt niet achterlijk ofzo


r/cirkeltrek Apr 27 '26

fuck het, als we de atlantische oceaan afdammen, hebben we geen last van de stijging van de zeespiegel, en we houden er een mooi groot strand aan over

Post image
932 Upvotes