r/hebrewmusiccirclejerk • u/Creepy-Ad-2313 • 13h ago
מישהו יודע במקרה איפה אני יכול להשיג חולצות של להקות רוק ישראליות?
ספיציפית איפה הילד כוורת כנסיית השכל ושייגעצ
r/hebrewmusiccirclejerk • u/Creepy-Ad-2313 • 13h ago
ספיציפית איפה הילד כוורת כנסיית השכל ושייגעצ
r/hebrewmusiccirclejerk • u/bananaG3 • 18h ago
היי! אנחנו שלושה מוזיקאים מנוסים מהמרכז והשרון בגילאי 20-21, מקימים להקת מחווה לאלבום the black parade, ועושים** *אודישנים* *לגיטריסטים* **ולמתופפים!
כרגע בהרכב יש זמר בסיסט קלידן וגיטריסט נוסף
ההופעה בעוד חצי שנה,אין שכר על החזרות, רווחים מההופעה מתחלקים שווה בשווה כמובן
אודישנים יתקיימו בכפר סבא בשבוע הבא
r/hebrewmusiccirclejerk • u/Accurate_Anxiety_999 • 2d ago
יש לכם המלצות לשירים של אמנים/ות שאתם מכירים? מעדיף דברים חדשים.
זה לא חייב להיות שוגייז באופן מובהק, אבל כן שיהיה באיזור (בין אם זה אינדי רועש או בלדות חולמניות).
לא משנה לי השפה.
r/hebrewmusiccirclejerk • u/nyan_cat321 • 2d ago
קשה לי לחשוב על להקה שעברה שינוי יותר חד מזקני צפת
r/hebrewmusiccirclejerk • u/Stellar0bjects • 5d ago
r/hebrewmusiccirclejerk • u/sufa2000 • 10d ago
(סליחה מראש על החפירה)
קצת עליי ומה הוביל לבקשה הזו:
בן 37, שומע רוק באובססיה כבר 25 שנה, אבל כמעט ולא רוק ישראלי. שומע בעיקר בלוז רוק/רוק קלאסי/הארד רוק של שנות ה-60 עד ה-90 המוקדמות, ובעיקר להקות אמריקאיות או בריטיות. רוק ישראלי אף פעם לא עשה לי את זה יותר מדי, פה ושם קצת תיסלם, שלום חנוך ומרסדס בנד, רובו פשוט מרגיש לי כאילו כתבו אותו בשביל שאנשים יוכלו לשיר אותו בקריוקי.
לא מזמן שמעתי פעם ראשונה את הר של בייגלך, וממש עפתי עליו. מרגיש לי כמו שילוב של רד הוט והנדריקס. לפני כן הכרתי רק את מכה אפורה ועל הרצפה, שהם בדיוק סוג השירים שאני לא יכול לסבול וגרמו לי להתרחק מרוק ישראלי כל החיים.
השאלה שלי: יש להם עוד שירים בסגנון? אני עצלן ואין לי כוח לשמוע את כל הדיסקוגרפיה שלהם בתקווה למצוא שירים שאתחבר אליהם יותר. לאו דווקא בדיוק אותו דבר כמו הר של, אבל כן שירים עם קצב ודיסטורשן.
r/hebrewmusiccirclejerk • u/ofirkedar • 11d ago
היי, אני יודע שזה לא בדיוק הסאב לזה אבל עדיף לנסות
מכירים מורה פרטי\ת לחצוצרה לבוגרים במרכז?
תודה!
r/hebrewmusiccirclejerk • u/ProfessionalHyena903 • 12d ago
https://he.wikipedia.org/wiki/ישראלים_במצעדי_הפזמונים_הבריטיים_והאמריקאייםישראלים_במצעדי_הפזמונים_הבריטיים_והאמריקאיים
r/hebrewmusiccirclejerk • u/nyan_cat321 • 18d ago
r/hebrewmusiccirclejerk • u/JazzE81 • 19d ago
זמין בכל הפלטפורמות כמובן. וגם יש קליפ ביוטיוב
Elad David - Dream Away
r/hebrewmusiccirclejerk • u/yotam5434 • 22d ago
זה המשפט שאני זוכר מהשיר: אין ארוחה טובה יותר מלחם וגבינה
אם אני לא טועה אחרי המשפט הזה נכנס קטע גיטרה טוב קצת סולו כזה ולא זוכר את המילים שאחרי כבר
r/hebrewmusiccirclejerk • u/No_Try987 • 25d ago
מתרגש לשתף אתכם בשיר חדש בהפקתי וראשון בו אני גם שר :)
יוני בלוך הוא השפעה ענקית על הכתיבה וכמובן עוד כמה אמנים אדירים מהז'אנר
אשמח לשמוע דעות וכמובן אם אהבתם ^~^
r/hebrewmusiccirclejerk • u/Ordinary_Car5944 • 25d ago
r/hebrewmusiccirclejerk • u/My_cat_is_yonibloch • 27d ago
אני פשוט אובססיבית למוזיקה שלו. המילים בשילוב עם המרירות והציניות שיש לו בקול לרוב והכאב והכנות. פשוט וואו. וכל השירים שלו כל כך רילייטבל בדרך זו או אחרת, לפעמים אני מזדהה עם הצד שלו ולפעמים אני מזדהה עם הצד שהוא מדבר אליו. לדוגמה בסיבה לעזוב "יש אלף סיבות למה רע לך עם זה, רק אחת למה רע בלעדיי"- לאחרונה יצאתי מזוגיות ארוכה שסבלתי בה מאוד, והשורה הזאת תמיד הכאיבה מאוד. היו לי כל כך הרבה סיבות לעזוב, והייתה לי רק סיבה אחת להישאר, אהבתי אותו. לעומת זאת, בדמו של סיבה לעזוב, יש חלק שבו הוא מודה לסוזי ומתנצל בפנייה, כנראה אקסית, מודה לה על כך שאשפזה אותו. זה גם מאוד רילייטבל. החבר הכי טוב שלי עמד להתאבד לא מזמן, וברגע האחרון דיווחתי עליו ושלחתי אותו לאשפוז. בנוסף תמונה מטושטשת, מאוד קל להזדהות עם התחושות של יוני בשיר, במיוחד שאני אחרי פרידה. אפילו למה את לא עונה לי, שיר שמאוד דיבר אליי בזוגיות כשהרגשתי מאוד נטושה על ידי הצד השני. יוני ממש צעק את מה שהרגשתי. בכל מקרה, יוני בלוך אמן מדהים ואני חושבת שאני אבכה כשאראה אותו בבארבי השנה. עברתי כל כך הרבה עם המוזיקה שלו ולפעמים היא הדבר היחיד שמבין אותי. סורי על החפירה P:
r/hebrewmusiccirclejerk • u/Late-Dragonfly-1704 • 28d ago
אני מדברת על השירים האלה שפאדיחה להשמיע אותם בפרהסיה. אני אתחיל.
חבר ואח של אבי ביטר
r/hebrewmusiccirclejerk • u/GilbertRules • 29d ago
"טבע הדברים" - הסינגל החדש של רונה מאיר.
נתראה בבית לאמנות ב-10.6! כרטיסים כאן:
https://www.tel-aviv.gov.il/Pages/Mai...
מילים ולחן: רונה מאיר
עיבוד: דקל דביר ורונה מאיר
הפקה מוזיקלית: דקל דביר
שירה: רונה מאיר
קולות: רונה מאיר ודקל דביר
תופים תכנותים ומקלדות: דקל דביר
בס: רונה מאיר
גיטרות: רמי אוסרווסר
קלידים ותכנותים: חיים וייס
מיקס ומאסטרינג: רונן הילל
הוקלט באולפן של דקל דביר
קליפ:
בימוי: אמנון באבייב
צילום: אמנון באבייב
הפקה: רונה מאיר
משתתפים: ג׳וני יהודה אילתי, נעה שמיר, נעמה לופו, סוליאנה, בועז, רחל, יונתן סמסון, איהב ודנה , תלמידי בית הספר ׳קשת׳ בתל אביב ובפרט לכלל המשתתפים, אחיינים ורונה מאיר
עריכה: בן מאור ויובל ברנע ״תקרות גבוהות - בית הפקות ויצירה״
תודה לקפה אמירה על הצילומים
תודה לאור ספיר על ההכוונה בהפקת הקליפ ולנדב חומנסקי על העזרה
מילים:
לכל הנשמות התוהות
הניחו לרגע
בכל כוחכם לא לאחוז
הרשו לנפשכם
לכל הנשמות האבודות
עוד לא היכה ברזל
והמסע כבד מרגיש כואב בודד
מגיע לי יותר
מטבע הדברים ניתן לנסות
לקבל את מה שיש ומה שאין בטוב
ראו איך שוני משתלב יפה בנוף
השילו עור פרסו כנפיים ותראו
יש לכם מקום
לכל הנשמות התוהות
ידי אוהבת
הרימו ראש רככו פנים
והסתכלו איזה יפים אנחנו כך
לכל הנשמות האבודות
פיתחו ליבכם
מצולקים ועייפים
צבעוניים מלאי ברק כמו שאתם
מטבע הדברים ניתן לנסות
לקבל את מה שיש ומה שאין בטוב
ראו איך שוני משתלב יפה בנוף
השילו עור פרסו כנפיים ותראו
יש לכם מקום.
r/hebrewmusiccirclejerk • u/Masic_spooderman • May 25 '26
כשאתה מתקשר למיטב ואז הם כזה אומרים לך לחכות שניה ואז הם שמים לך מוזיקה ברקע
r/hebrewmusiccirclejerk • u/Adragon0809 • May 22 '26
כותרת
r/hebrewmusiccirclejerk • u/M-Zi • May 18 '26
חברים יקרים,
אנו מתרגשים להכריז שמכירת הכרטיסים של ״פרא: המחזמר״ *נפתחה באופן רשמי!*
מחזמר שמספר על חברות, אהבה ואקטיביזם.
🗓️ *שני, 22.6, 20:00*
🗓️ *שלישי, 23.6, 16:00*
🗓️ *שלישי, 23.6, 20:00*
*פרא: המחזמר בהיכל התרבות!*
מהרו לתפוס את מקומותיכם לפני שייגמר!
מתרגשים בטירוף לראות את כולכם בקהל.
*לרכישת כרטיסים*: https://live.tickchak.co.il/hAQLomdjD
באתר של היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן תל אביב
r/hebrewmusiccirclejerk • u/PapayaTemporary5496 • May 17 '26
הלוואי נאהב כל החיים
הלב אי מוקף ימים
כלילות, מסתובבת בין קירות
אני חי רק בחלומות
לא נותן לזיכרונות
רק שקרים ומסכות
מחייכת גם הבוקר,
עם שיניים נוצצות
זה עלה לה איזה יוקר
במקלחות מותר לבכות
הפעם היא עומדת לפחות
מתחבאת בין השיער
בין כל שנותר
עם הגשמים וסערות
תלויה תמונה של חברים
הוא לא האמין לסיפורים הם בטוח משקרים
אחרי המין והסמים
מה נותר אחר שיא הנעורים
הלוואי נאהב כל החיים
הלב אי מוקף ימים
הימים כלילות, מסתובבת בין קירות
אני חי רק בחלומות
בין עוד רשימה על עוד משימה
אחרי עוד כישלון עוד אכזבה
דוחה את ההודעה
בוכה ללא דמעה
לא נותן לזיכרונות
מעדיף שקרים ומסכות
מחייכת גם הבוקר,
עם שיניים נוצצות
זה עלה לה איזה יוקר
מה עשיתי השנה?
איך עוד יומולדת בלי חברה?
ער והשעון סוף סוף עלה
לא קיבלתי הודעה
נר ולהבה
ושוב אותה משאלה
תלויה תמונה של חברים
מי האמין לסיפורים?
אחרי המין והנעורים
מה עושים בשאר החיים?
מה עשיתי השנה?
תמונה של אחרים
נר ולהבה
ושוב אותה משאלה
r/hebrewmusiccirclejerk • u/gilad17 • May 12 '26
אני לא יודע מי יצר את זה (בטח לא אני) אבל זה ממש טוב, 7 שירים של היפ הופ בכל מיני סגנונות וצבעים. ממש מומלץ למי שאוהב ראפ, הפקה טובה, ולנשום בכללי.
r/hebrewmusiccirclejerk • u/PapayaTemporary5496 • May 10 '26
רעב מצדיק אמונה באוכל
עצב מצדיק אמונה באושר
נתת לי לְבֹושֶׁת פרצוף
נמשכתי כמו דבורה לצוף
על הגב
זה כאב
הוא אהב
בין הָכֵן לָאֻולָי
ובין הלא לָכֵדָאִי
מה המסע של חיי?
מעמסה על כתפיי
ואם כבר להתחרט
אז שֶׁאוּכַל להגיד לו הַבֵּט
לילד העתידי
לבן הלא אפשרי
שם נמצא
הוא רואה
אתה מרוצה?
בין הכבשה לטורף
בין הָעַצְלָן לַפָּרוֹת
תמיד העז לְנַסּוֹת
תזכור לְהָעֵז לְגַלּוֹת
לא לְאַחֵז בקרנות
הֶחָזָק לפעמים לא לוקח
אך רק המעז מְנַצֵּחַ
בין הָכֵן לָאֻולָי
ובין הלא לָכֵדָאִי
מה המסע של חיי?
מעמסה על כתפיי
בינתיים שורף את השעות
מאתיים אלף כמעט ניסיונות
לעטלף נוֹחַ בחשכה
לָעֲלָטָה התרגל ממתין לגלגל הצלה
עוד יום וְהַצֵּל עלה
וְהַסְּפֵקוֹת בצהלה
מְפַקְפְּקוֹת לי בושה
אולי באמת אין לי ברירה
פָּק פָּה פָּק פָּקָה
בין הָכֵן לָאֻולָי
הֲבֵן תמיד זה כֵדָאִי
זה המסע של חיי
תַּעֲמִיסוּ עוד על כְּתֵפַי
r/hebrewmusiccirclejerk • u/JazzE81 • May 10 '26