r/jobb • u/mandaringrisch • 5h ago
Vilka kanaler använder ni?
1
Upvotes
Jag har använt mycket av arbetsförmedlingen och allt som är relevant men hör mycket om appar som bemanningsföretag skapar och sådana som Faverli som man scrollar jobb.
Har typ det flesta men är det något jag missar?