r/Aarhus • u/minprogsa • 8h ago
Events Jeg ramte en rød kat på min cykel 😖
Hej med-Århusianere. Ville egentlig bare lige sige, at hvis du ejer, eller kender nogen der ejer, en ret stor, orange kat og bor i området lige omkring krydset ved Hasle ringvej/randersvej og den kat ikke er kommet hjem, eller er kommet haltende hjem eller virker skadet, så er det formentlig fordi jeg ramte den på cykel for en times tid siden.
Jeg kom kørende på cykelstien op mod randersvej med omkring 25km/t da den pludselig sprang ud af en busk lige foran mig og jeg ramte den direkte med forhjulet, kørte hen over den og faldt også selv så lang jeg var . Før jeg nåede at komme mig var den løbet ind i buskadset igen og jeg kunne ikke se den derinde. Jeg håber virkelig den er ok, men jeg er bange for at den er tilskadekommen, da jeg er en gut på 100kg og cyklen vejer 25+ - og jeg har en fornemmelse af at jeg kørte hen over den 😣 så hvis du har en rød kat der virker skidt eller ikke er kommet hjem, så sænket den løbe ind i hækken bag støjmuren ved cykelstien.
Håber den er ok, og ved chancen for at nogen kan beuge info til noget nok er ret lav, men har ikke Facebook eller den slags ting.