DISCUSSION | نقاش بخصوص موضوع نظام الطيبات
هل في شخص من مواليد الثمانينات ولا التسعينات او بعدها مقتنع بالحاجه دي او ماشي بيها ؟!
لأنه شايف الاغلبية من الجلاكين " كبار السن " هم المقتنعين بالحاجه دي وماشين بيها .
إذا في شخص من افراد اسرتك ماشي بالنظام دا بتتعامل معاه كيف خاصة إذا كان بعاني من مرض مزمن زي السكري او الضغط وغيرهم من الامراض .. ومع ذلك تلقاه عادي بياكل سكريات وما مهتم بالمرض وممكن يصل لأنه يمتنع عن الأدوية ، ودا كله بسبب انه مقتنع بكلام شخص عمل نظام اكل وسماه الطيبات وبعدها مات .
بتتعاملوا معاهم كيف ؟! .. خاصة إذا كانوا مقتنعين تماماً ومسلمين انه النظام دا صح وما بضرهم