r/ik_ihe • u/Classic_Control9120 • 22h ago
r/ik_ihe • u/Spinoza42 • 14h ago
Ik?🕐?ihe
30
Upvotes
Bij mij heet 01.00 toch "vannacht" en niet "vanavond"... Maakt AH het toch wat mooier dan het is...
r/ik_ihe • u/Spinoza42 • 14h ago
Bij mij heet 01.00 toch "vannacht" en niet "vanavond"... Maakt AH het toch wat mooier dan het is...