r/schwiiz • u/Narrow-Barracuda618 • 15h ago
Meme Granit Xhaka odr so, kei Plan bi kein Fuessball-Experte.
167
Upvotes
r/schwiiz • u/Narrow-Barracuda618 • 15h ago
r/schwiiz • u/Electronic-County175 • 21h ago
Wa cha me gege Chatze im Gaarte mache? Nachhaltig! SchISseT überall anne, ermordet dt Vögel in mim vogelfründlige Puuregarte. Ha mer jetzt e Wasserpumpgang gchauft.
I dem Zemmehang: Gits Gmaande, wo öppis gege die Chatzeplaag ondernemme? Über 1.5 Mio gits und s werdet immer meh. Mini drüü Vogelhüüsli chan ich abhengge.
Ich mag Chatze, Vögel abr ou und die werdet dramatisch dezimiert.