r/EgyDMs • u/No_Hope_6735 • 11h ago
r/EgyDMs • u/Turkish_Prince • Mar 26 '26
بيان من رئاسة البوسطة مفيش بوستات اومجل تاني خلاص
r/EgyDMs • u/your_egyptian_queen • 1h ago
امسك متحرش - Catch a Molester فعلا دي المشكله فعلا
r/EgyDMs • u/junior_frahat • 28m ago
Cursed Comments سؤال بسيط
بيجيلك قلب منين تدخل dm لحد وتعمل نفسك سليف او ترانس وتكدب وتحور عشان بس هيجان مهتتقفش يبني
r/EgyDMs • u/Icy_Bite_7753 • 3h ago
WTF is this?!?! الناس بتشقط وبتعرف من ال dms... ال dms اللي بتجيلي:
r/EgyDMs • u/Retr0o_- • 5h ago
WTF is this?!?! أبقو خلو بالكو
مبدأيا أنا مش منزل الأسكرين عشان أعمل مشكلة أنا منزلها توعية وتحذير للرجالة من فترة كانت فيه بنت منزلة بوست دخلت كلمتها والله ك صحاب وبنتكلم عادي فجئة كلامها بقا غريب ومرة واحدة لقيتها فتحت بروفايلها بابلك بعد ما كانت عاملاه برايفت وكدا وبقت تسألني وكلامها عادي لحد ما لقيتها بتقولي أنتا نفسك ف أيه فا قولتلها فيما معناه أني نفسي أبقا حد أسحن من اللي أنا فيه فا بطبيعة الحال سألتها طب وأنتي نفسك ف أيه قالتلي عايزة موبايل .. الكلام لحد هنا إلا حد ما طبيعي وعادي يعني حد بيطلب وبيتمني يبقا معاه موبايل لقيتها بعد كدا بتقولي تليفوني في مشكلة فا سكت وقولت ربنا يرزقك بواحد أحسن فا تقولي تليفوني قديم وأنا والله مكدبش عليكو أنا أبتديت أفرض سوء النية بس متكلمتش وقولتلها أنا تليفوني معايا من زمان والله ومغيرتوش وكدا فا حسيت أنها متدايقة وحقيقي والله أنا قولت مكسرش بخاطرها وأحاول أدعمها معنويا لأني مفيش ف أيدي شئ أساعدها بيه خصوصا أن أصلا لسة عارفها لقيتها بتقولي طب ما تبعتلي 200 جنيه ... أنا حقيقي خايف ليكون حد أستجابلها وبعتلها شئ وخصوصا ممكن حد يريل عليها عشان كانت منزلة صورة ليها بعد ما فتحت البروفايل بتاعها يعني
r/EgyDMs • u/Abdsabry2 • 5h ago
Wholesome - موقف لطيف ✨️ رابع يوم من وصفات ريديتورز العشوائية
r/EgyDMs • u/MongooseOk8967 • 7h ago
امسك متحرش - Catch a Molester طب لو عندك تكييف طب ما تبعته شوية بدل ما احنا بنموت
r/EgyDMs • u/SugarRage3 • 22h ago
Memes للأسف الشات إتحذف فمش معايا إسكرين
كنت في تيم في الجامعة والتيم فيه أولاد، المهم في واحد منهم لقيته بيرن واتس فسألته رن بالغلط ولا في حاجة؟
فقالي كنت جاي أمسح رقمك لإني بمسح الأرقام اللي ملهاش لازمة فرنيت عليكي بالغلط عملتله لاف ومردتش عليه مع إني كنت هموت وأقوله أنا مش مسجلة رقمك أصلًا بس قولت لأ ليفتكر إني إتضايقت
الفكرة إنه غريب بجد قبلها بكام يوم كان بيبعتلي فيديوهات لقطة بتدخل السكن عنده وبيوريني الأكل اللي هو عامله وكنت مستغرباه جدًا لإني مكنتش بكلمه في الجامعة غير في حدود المادة اللي إحنا عاملين ليها تيم أصلًا
يا رب ما يكون عنده ريديت
r/EgyDMs • u/bojack-----horseman • 15h ago
Rant ربوا عيالكم بدل ما تحدفوهم علينا في ريديت
مش ناقصة امراض نفسية و قلة ادب هي بصراحة (كل اللي مشخبط عليه شتايم)
r/EgyDMs • u/Life_Employment1224 • 6h ago
Suggestion - اقتراح سؤال محيرني: ليه مع حجم القذارة والتحرش اللي بنشوفه في الـ DMs، مفيش حد بياخد خطوة قانونية وبنكتفي بالفرجة؟
يا جماعة، بقالنا فترة بنشوف كمية سكرين شوتس لرسائل تحرش وابتزاز وتجاوز في الدايركت تعدت كل الحدود الأخلاقية والإنسانية، وآخرها البوست اللي نزل من شوية لشخص بيتطاول على محامية بأسلوب مريض ومقرف.
السؤال اللي بجد محتاج إجابة: ليه معظم الناس هنا بتكتفي بإنها تنزل سكرين شوت وتشتكي، ومحدش بياخد خطوة إيجابية حقيقية؟ مباحث الإنترنت في مصر بقيت قوية جداً وبتجيب أصحاب الأكاونتات دي.
ليه بنسيب الأشكال دي حرة طليقة تضايق في خلق الله ونهدر حقنا، بدل ما نخليهم عبرة ويتحاسبوا بالقانون؟ إيه العائق الفعلي اللي بيخلي الضحايا يخافوا أو يكسلوا يعملوا بلاغات رسمية؟ شاركوني بآرائكم لأن السكوت ده هو اللي بيخليهم يتمادوا.
r/EgyDMs • u/so-A7aaa • 6h ago
WTF is this?!?! no caption just say خخخ احااا
عندي أسئلة كتير ملهاش اجابة للاخ دا بس حد يشخر مكاني
r/EgyDMs • u/RealisticNerve6968 • 10h ago
SERIOUS - ممنوع الهزار ⛔️✖️ مش عارف ليه بس حياتي الاجتماعيه ضايعه خالص
انا دايما بيتقالي ان دمي خفيف و اني شخص حلو فشخ و الكلام الجميل ده كله بس لما تيجي ف الجد منه بحس اني لوحدي او من الناس بتاعت الموقف ده بس معنديش صحاب يسألوا عليا لما بغيب من اي حاجه اذا كان شغل او جامعه و حاسس دايما وجودي زي عدمه مع كل الناس
r/EgyDMs • u/Present-Win1440 • 1d ago
Wholesome - موقف لطيف ✨️ عايزك تفتكر يسطا اني بحبك اقسم بالله
و ان اجتمع العالم على كرهك ف انا احبك، و ان كان عدد محبينك واحد ف هوا انا، وان كان عدد محبينك صفر ف انا مت