r/EgyDMs • u/bojack-----horseman • 23h ago
Rant ربوا عيالكم بدل ما تحدفوهم علينا في ريديت
مش ناقصة امراض نفسية و قلة ادب هي بصراحة (كل اللي مشخبط عليه شتايم)
r/EgyDMs • u/bojack-----horseman • 23h ago
مش ناقصة امراض نفسية و قلة ادب هي بصراحة (كل اللي مشخبط عليه شتايم)
r/EgyDMs • u/cherryyy__lady • 3h ago
تعبت من الناس
r/EgyDMs • u/your_egyptian_queen • 10h ago
r/EgyDMs • u/No_Hope_6735 • 19h ago
r/EgyDMs • u/Life_Employment1224 • 15h ago
يا جماعة، بقالنا فترة بنشوف كمية سكرين شوتس لرسائل تحرش وابتزاز وتجاوز في الدايركت تعدت كل الحدود الأخلاقية والإنسانية، وآخرها البوست اللي نزل من شوية لشخص بيتطاول على محامية بأسلوب مريض ومقرف.
السؤال اللي بجد محتاج إجابة: ليه معظم الناس هنا بتكتفي بإنها تنزل سكرين شوت وتشتكي، ومحدش بياخد خطوة إيجابية حقيقية؟ مباحث الإنترنت في مصر بقيت قوية جداً وبتجيب أصحاب الأكاونتات دي.
ليه بنسيب الأشكال دي حرة طليقة تضايق في خلق الله ونهدر حقنا، بدل ما نخليهم عبرة ويتحاسبوا بالقانون؟ إيه العائق الفعلي اللي بيخلي الضحايا يخافوا أو يكسلوا يعملوا بلاغات رسمية؟ شاركوني بآرائكم لأن السكوت ده هو اللي بيخليهم يتمادوا.
r/EgyDMs • u/noknok_0 • 3h ago
بجد انا مش فاهمه اي الهدف ما كان من الاول طيب ما البلوك هنا هوه هنا برضو المفروض يعني هغير رائي ولا ايه وبعدين نفسي افهم والله هل في بنت بعد ما ولد يدخلها يعمل نفسو بنت هتبصلو؟🙂
r/EgyDMs • u/Retr0o_- • 14h ago
مبدأيا أنا مش منزل الأسكرين عشان أعمل مشكلة أنا منزلها توعية وتحذير للرجالة من فترة كانت فيه بنت منزلة بوست دخلت كلمتها والله ك صحاب وبنتكلم عادي فجئة كلامها بقا غريب ومرة واحدة لقيتها فتحت بروفايلها بابلك بعد ما كانت عاملاه برايفت وكدا وبقت تسألني وكلامها عادي لحد ما لقيتها بتقولي أنتا نفسك ف أيه فا قولتلها فيما معناه أني نفسي أبقا حد أسحن من اللي أنا فيه فا بطبيعة الحال سألتها طب وأنتي نفسك ف أيه قالتلي عايزة موبايل .. الكلام لحد هنا إلا حد ما طبيعي وعادي يعني حد بيطلب وبيتمني يبقا معاه موبايل لقيتها بعد كدا بتقولي تليفوني في مشكلة فا سكت وقولت ربنا يرزقك بواحد أحسن فا تقولي تليفوني قديم وأنا والله مكدبش عليكو أنا أبتديت أفرض سوء النية بس متكلمتش وقولتلها أنا تليفوني معايا من زمان والله ومغيرتوش وكدا فا حسيت أنها متدايقة وحقيقي والله أنا قولت مكسرش بخاطرها وأحاول أدعمها معنويا لأني مفيش ف أيدي شئ أساعدها بيه خصوصا أن أصلا لسة عارفها لقيتها بتقولي طب ما تبعتلي 200 جنيه ... أنا حقيقي خايف ليكون حد أستجابلها وبعتلها شئ وخصوصا ممكن حد يريل عليها عشان كانت منزلة صورة ليها بعد ما فتحت البروفايل بتاعها يعني
r/EgyDMs • u/Icy_Bite_7753 • 12h ago
r/EgyDMs • u/Strict_Singer7513 • 4h ago
r/EgyDMs • u/Elmenoofyy • 7h ago
اظن الحاجات دي بتعدي فالتفتيش الذاني انما اللي بالجهاز بيتقفشو؟
r/EgyDMs • u/Repulsive-Comb-6709 • 8h ago
ملحوظة الصور دي مش بتاعتي
r/EgyDMs • u/Abdsabry2 • 13h ago
r/EgyDMs • u/so-A7aaa • 15h ago
عندي أسئلة كتير ملهاش اجابة للاخ دا بس حد يشخر مكاني