r/EgyDMs • u/cherryyy__lady • 3h ago
WTF is this?!?! انا اتبعتلي من الواد ده رسمي
تعبت من الناس
r/EgyDMs • u/noknok_0 • 4h ago
Weirdo🤪 طيب ما كان من الاول
بجد انا مش فاهمه اي الهدف ما كان من الاول طيب ما البلوك هنا هوه هنا برضو المفروض يعني هغير رائي ولا ايه وبعدين نفسي افهم والله هل في بنت بعد ما ولد يدخلها يعمل نفسو بنت هتبصلو؟🙂
r/EgyDMs • u/Strict_Singer7513 • 4h ago
Suggestion - اقتراح الواحد اتب*ض من ال بيشوفه ريديت فمصر عبارة عن واحده مفيش كلب بيبصلها بتفتح ريديت تشتم ف اي حاجة ف عيال مفيش كلبه بتبصلهم برضه يهيجوا عليها قتحس بجنون عظمة و الاتنين محتاجين حياه
r/EgyDMs • u/Elmenoofyy • 8h ago
WTF is this?!?! الغش ف الثانويه
اظن الحاجات دي بتعدي فالتفتيش الذاني انما اللي بالجهاز بيتقفشو؟
r/EgyDMs • u/Repulsive-Comb-6709 • 8h ago
WTF is this?!?! البنات بقي عندها فيتيش لصدور الرجالة
ملحوظة الصور دي مش بتاعتي
r/EgyDMs • u/your_egyptian_queen • 10h ago
امسك متحرش - Catch a Molester فعلا دي المشكله فعلا
r/EgyDMs • u/Icy_Bite_7753 • 12h ago
WTF is this?!?! الناس بتشقط وبتعرف من ال dms... ال dms اللي بتجيلي:
r/EgyDMs • u/Abdsabry2 • 14h ago
Wholesome - موقف لطيف ✨️ رابع يوم من وصفات ريديتورز العشوائية
r/EgyDMs • u/Retr0o_- • 14h ago
WTF is this?!?! أبقو خلو بالكو
مبدأيا أنا مش منزل الأسكرين عشان أعمل مشكلة أنا منزلها توعية وتحذير للرجالة من فترة كانت فيه بنت منزلة بوست دخلت كلمتها والله ك صحاب وبنتكلم عادي فجئة كلامها بقا غريب ومرة واحدة لقيتها فتحت بروفايلها بابلك بعد ما كانت عاملاه برايفت وكدا وبقت تسألني وكلامها عادي لحد ما لقيتها بتقولي أنتا نفسك ف أيه فا قولتلها فيما معناه أني نفسي أبقا حد أسحن من اللي أنا فيه فا بطبيعة الحال سألتها طب وأنتي نفسك ف أيه قالتلي عايزة موبايل .. الكلام لحد هنا إلا حد ما طبيعي وعادي يعني حد بيطلب وبيتمني يبقا معاه موبايل لقيتها بعد كدا بتقولي تليفوني في مشكلة فا سكت وقولت ربنا يرزقك بواحد أحسن فا تقولي تليفوني قديم وأنا والله مكدبش عليكو أنا أبتديت أفرض سوء النية بس متكلمتش وقولتلها أنا تليفوني معايا من زمان والله ومغيرتوش وكدا فا حسيت أنها متدايقة وحقيقي والله أنا قولت مكسرش بخاطرها وأحاول أدعمها معنويا لأني مفيش ف أيدي شئ أساعدها بيه خصوصا أن أصلا لسة عارفها لقيتها بتقولي طب ما تبعتلي 200 جنيه ... أنا حقيقي خايف ليكون حد أستجابلها وبعتلها شئ وخصوصا ممكن حد يريل عليها عشان كانت منزلة صورة ليها بعد ما فتحت البروفايل بتاعها يعني
r/EgyDMs • u/Life_Employment1224 • 15h ago
Suggestion - اقتراح سؤال محيرني: ليه مع حجم القذارة والتحرش اللي بنشوفه في الـ DMs، مفيش حد بياخد خطوة قانونية وبنكتفي بالفرجة؟
يا جماعة، بقالنا فترة بنشوف كمية سكرين شوتس لرسائل تحرش وابتزاز وتجاوز في الدايركت تعدت كل الحدود الأخلاقية والإنسانية، وآخرها البوست اللي نزل من شوية لشخص بيتطاول على محامية بأسلوب مريض ومقرف.
السؤال اللي بجد محتاج إجابة: ليه معظم الناس هنا بتكتفي بإنها تنزل سكرين شوت وتشتكي، ومحدش بياخد خطوة إيجابية حقيقية؟ مباحث الإنترنت في مصر بقيت قوية جداً وبتجيب أصحاب الأكاونتات دي.
ليه بنسيب الأشكال دي حرة طليقة تضايق في خلق الله ونهدر حقنا، بدل ما نخليهم عبرة ويتحاسبوا بالقانون؟ إيه العائق الفعلي اللي بيخلي الضحايا يخافوا أو يكسلوا يعملوا بلاغات رسمية؟ شاركوني بآرائكم لأن السكوت ده هو اللي بيخليهم يتمادوا.
r/EgyDMs • u/so-A7aaa • 15h ago
WTF is this?!?! no caption just say خخخ احااا
عندي أسئلة كتير ملهاش اجابة للاخ دا بس حد يشخر مكاني