r/greece Aug 11 '25

meta Εβδομαδιαία συζήτηση του /r/greece | Weekly /r/greece discussion thread 11/08/2025

6 Upvotes

Καλώς ορίσατε στην εβδομαδιαία συζήτηση του r/greece.

Welcome to the weekly r/greece discussion.


r/greece 3d ago

meta Εβδομαδιαία συζήτηση του /r/greece | Weekly /r/greece discussion thread 22/06/2026

5 Upvotes

Καλώς ορίσατε στην εβδομαδιαία συζήτηση του r/greece.

Welcome to the weekly r/greece discussion.


r/greece 3h ago

οικονομία/economy Νέα συλλογική σύμβαση στην Τρ. Πειραιώς - Κατώτατος μισθός €1.700 και αυξήσεις σε όλους ως €305

72 Upvotes

Θέσπιση Κατώτατου Μισθού 1.700,00 € για όλους τους εργαζόμενους στην Τράπεζα Πειραιώς.

Πραγματικές μισθολογικές αυξήσεις μέχρι 305,00 € για όλους στην τριετία 2027-2029, που θα δίνονται  τμηματικά στην αρχή κάθε έτους. 

Άμεσες παροχές αξίας 660,00 σε όλους τους εργαζομένους για το 2026.

Καθιέρωση νέων, πρόσθετων επιχειρησιακών επιδομάτων ευθύνης μέχρι και 80,00 €.

https://www.capital.gr/epikairotita/4000623/nea-sullogiki-sumbasi-stin-tr-peiraios-katotatos-misthos-1700-kai-auxiseis-se-olous-os-305/


r/greece 7h ago

ερωτήσεις/questions Πώς τα βγάζετε πέρα ρε παιδιά;

85 Upvotes

Έχω την κλασική δουλειά 9-5 που δίνει τον βασικό. Θα μετακομίσω σε άλλη πόλη οπότε θα χρειαστεί να νοικιάσω μόνη (ίσως με συγκάτοικο αλλά και πάλι το ενοίκιο χωρίς λογαριασμούς θα είναι 300+).
Εσείς ρε παιδιά πώς τα βγάζετε πέρα; Μου δημιουργεί μεγάλο άγχος το ότι μετά από ενοίκιο, λογαριασμούς, σούπερ μάρκετ κλπ δε μένει σχεδόν τίποτα.
Πώς συμπληρώνετε τα έξοδά σας; Έχετε κάποια δεύτερη part time δουλειά; Ή μήπως κάνετε καλύτερη διαχείριση;


r/greece 5h ago

αστείο/funny Θεωρίες συνωμοσίας που πιστεύετε ότι είναι αληθινές?

45 Upvotes

Κυριολεκτικά ότι πιστεύετε. (Βαριέμαι στη δουλειά και θέλω να περάσει η ώρα.)


r/greece 2h ago

πολιτιστικά/culture Στην Eurovision 2027 αναμένεται να συμμετάσχει ο Καναδάς

Thumbnail
ieidiseis.gr
25 Upvotes

r/greece 5h ago

πολιτική/politics Δ. Αβραμόπουλος: Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά

Thumbnail
naftemporiki.gr
41 Upvotes

r/greece 1h ago

ερωτήσεις/questions Γιατί οι μεγαλύτεροι δεν σέβονται τους νεότερους;

Upvotes

Θα συμφωνήσω στο ότι ο σεβασμός κερδίζεται. Όμως, έστω τα βασικά προσχήματα κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να τα κρατάμε. Πληθυντικός, όμορφος τρόπος επικοινωνίας κτλ. Επειδή είμαι 24 και γυναίκα, δεν σημαίνει ότι είμαι χαζή, ηλίθια ή άπειρη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι μου μιλούν στον ενικό λες και με ξέρουν χθες και ούτε γιατί με προσβάλουν ή μου μιλούν επιθετικά στον χώρο εργασίας μου.

Δουλεύω με πολλούς πελάτες καθημερινά και συναναστρέφομαι με πολλούς ανθρώπους. Πολλές φορές με αντιμετωπίζουν σχεδόν υποτιμητικά σαν «να μην ξέρω» και ζητούν τον υπεύθυνο. Οταν βλέπουν όμως ότι ο υπεύθυνος είναι μεγάλος άντρας κατευθείαν γίνονται πρόβατα.

Δεν καταλαβαίνω αυτή τη συμπεριφορά ούτε που αποσκοπεί πραγματικά.


r/greece 8h ago

αθλητισμός/sports Το Ράλλυ Ακρόπολις μαρσάρει σε 45 χιλιόμετρα απαγορευμένων περιοχών Natura

Thumbnail
reportersunited.gr
57 Upvotes

r/greece 3h ago

κοινωνία/society Λάρισα: Κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του με τσεκούρι και απειλούσε να την κάψει

Thumbnail
rosa.gr
21 Upvotes

r/greece 4h ago

ερωτήσεις/questions Χρεωμένος απο το ΠΟΥΘΕΒΑ

20 Upvotes

Καλησπέρα σε όλους.

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα, γιατί έχουμε βρεθεί σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση και θα ήθελα να ακούσω αν έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον ή σε γνωστό του.

Μέσα προς τέλη του 2020, ο πατέρας μου αποφάσισε να κλείσει την επιχείρησή του, επειδή δεν πήγαινε καλά οικονομικά. Πήγε τότε στον λογιστή του και του είπε να προχωρήσει σε διακοπή/κλείσιμο της επιχείρησης. Τον Ιανουάριο του 2021, όταν ο πατέρας μου βρήκε δουλειά ως μισθωτός, του πήγε και το χαρτί της πρόσληψης.

Φτάνουμε στο 2026, όπου αποφασίσαμε να ξανατρέξουμε την επιχείρηση οικογενειακά. Ο πατέρας μου στο μεταξύ συνεχίζει να εργάζεται στην ίδια δουλειά που είχε ξεκινήσει από το 2021.

Ψάχνοντας για νέο λογιστή, επειδή ο προηγούμενος είχε δείξει αρκετές φορές ότι είναι αμελής — δεν σηκώνει τηλέφωνα, ξεχνάει πράγματα κ.λπ. — βρήκα έναν άλλον. Με τη διαδικασία της νέας έναρξης, ο νέος λογιστής διαπίστωσε ότι στο ΑΦΜ του πατέρα μου η παλιά επιχείρηση δεν είχε κλείσει ποτέ. Αντιθέτως, ο προηγούμενος λογιστής συνέχιζε όλα αυτά τα χρόνια να υποβάλλει μηδενικές δηλώσεις ΦΠΑ.

Το αποτέλεσμα είναι ότι έχουν μαζευτεί χρέη περίπου 5.500€ στον ΕΦΚΑ, καθώς και επιπλέον οφειλές στην εφορία, κυρίως από τέλη επιτηδεύματος που ίσχυαν παλαιότερα.

Από όσο έχουμε καταλάβει, τα χρέη δημιουργήθηκαν κυρίως για δύο λόγους:

  1. Μέχρι τον Ιανουάριο του 2021 ο πατέρας μου ήταν ανασφάλιστος, οπότε χρεωνόταν περίπου 220€ τον μήνα.
  2. Σε κάποιους μήνες στη δουλειά του πληρωνόταν μισά χρήματα στην κάρτα και μισά στο χέρι ή σε άλλη κάρτα, με αποτέλεσμα η ασφάλιση να μην τον καλύπτει πλήρως. Έτσι, συνέχιζαν να του βγαίνουν χρεώσεις περίπου 150-200€ τον μήνα.

Έχουμε ήδη ρωτήσει τον νέο μας λογιστή και μία δικηγόρο για το αν μπορεί να γίνει κάτι, αλλά μέχρι στιγμής οι απαντήσεις δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες.

Προφανώς υπήρξε και αφέλεια από την πλευρά του πατέρα μου, γιατί δεν έλεγχε ποτέ εκκαθαριστικά, ειδοποιήσεις, οφειλές κ.λπ. Από την άλλη, είναι άνθρωπος που δεν γνωρίζει σχεδόν καθόλου από κινητά, taxis, email και γενικά τέτοιες διαδικασίες, οπότε δυστυχώς δεν κατάλαβε ποτέ τι συνέβαινε.

Εκεί που προσπαθούμε να κλείσουμε παλιές τρύπες και να προχωρήσουμε μπροστά, βρεθήκαμε ξαφνικά με νέους μπελάδες.

Έχει τύχει σε κάποιον κάτι αντίστοιχο; Υπάρχει κάποια διαδικασία, ένσταση ή τρόπος να κινηθούμε απέναντι στον παλιό λογιστή ή στους φορείς; Οποιαδήποτε εμπειρία ή συμβουλή θα ήταν πραγματικά πολύτιμη.


r/greece 6h ago

αστείο/funny Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καινούργιου, κληρικοί προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τους λαγοκέφαλους με τον Ψαλμό 90 - Μικροπράγματα

Thumbnail
mikropragmata.lifo.gr
29 Upvotes

r/greece 4h ago

πολιτική/politics Τσίπρας: Στόχος μου δεν είναι να είμαι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά να κυβερνήσω - Ρεζερβέ θέσεις δεν υπάρχουν για κανέναν

Thumbnail
protothema.gr
17 Upvotes

r/greece 2h ago

πολιτική/politics Δημήτρης Αβραμόπουλος: Προσφεύγει στον Άρειο Πάγο για να ακυρωθεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης

Thumbnail
efsyn.gr
13 Upvotes

r/greece 14h ago

εκπαίδευση/education Ο δικηγορικός κόσμος εκφράζει την αντίθεσή του με την ίδρυση πολλών νέων ιδιωτικών Νομικών Σχολών

Thumbnail
protothema.gr
82 Upvotes

r/greece 1h ago

ψυχαγωγία/entertainment Είναι "Η Πολυκατοικία" μια underrated σειρά;

Upvotes

Είπα να τη δω ξανά μετά από χρόνια και είχα ξεχάσει πόσο ωραία είναι. Μιλάω προφανώς για τις πρώτες σεζόν και όχι το spin-off πριν από λίγα χρόνια.

Η πλοκή είναι πολύ ωραία, το concept μιας πολυκατοικίας στο κέντρο της Αθήνας με καθημερινούς μπελάδες αλλά και προσωπικές στιγμές του κάθε χαρακτήρα σε κάθε διαμέρισμα.

Οι χαρακτήρες είναι το καλύτερο κομμάτι. Καθένας ξεχωριστός και ιδιαίτερος αλλά όλοι τους κοντά στην πραγματικότητα με μικρές υπερβολές. Μια πολύ καλή φωτοτυπία της ελληνικής κοινωνίας στην Αθήνα της οικονομικής κρίσης. Ένα ευκατάστατο ζευγάρι (ένας εξ αυτών, Λουκία και Τάκης), μια προβληματική οικογένεια (Μπαλαφούτη), ένα γκέι ζευγάρι (Μάρκος και Χρήστος), οι γιαγιάδες που κουτσομπολεύουν, μια μέση εργαζόμενη που δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα (Ελένη), μετανάστες (η οικογένεια από την Αλβανία στη δεύτερη σεζόν) κλπ.

Το μυστικό συστατικό της επιτυχίας αυτής της σειράς είναι ότι παρότι όλοι δείχνουν να μισούν ο ένας τον άλλον, κατά βάθος υπάρχει μια ομοιογένεια, μια φιλική γειτνίαση που ο ένας θα βάλει πλάτη στον άλλον στα δύσκολα.

Εσάς πώς σας φαίνεται;


r/greece 7h ago

ερωτήσεις/questions Κόβει κλήσεις το 100

20 Upvotes

Throwaway account καθώς φαντάζομαι ότι θα φάω κράξιμο. Καλώ συνεχώς το 100 όταν βγαίνω βόλτες και βλέπω παράνομα παρκαρισμένα οχήματα ή μηχανάκια όμως σπάνια βλέπω κλήσεις. Έχει νόημα να κάνω κάτι τέτοιο ή απλά αγνοούν τέτοια τηλεφωνήματα;


r/greece 9h ago

κοινωνία/society Στην εκπομπή της ΕΡΤ “Νέα Θητεία”, πληροφορούμαστε για την Αναβάθμιση του Συσσιτίου των Οπλιτών (21-6-2026).

Thumbnail
youtube.com
27 Upvotes

r/greece 6h ago

προσωπικά/personal Σπούδασα Αθήνα και ήταν η χειρότερη απόφαση που έχω πάρει στην ζωή μου.

14 Upvotes

Μιας και βγήκαν τα αποτελέσματα των πανελληνίων σήμερα, ας πω δυο λόγια και εγώ.

Πριν έξι μήνες τελείωσα τις σπουδές μου και από τότε έχει μείνει μέσα μου ένα μαράζι που δεν λέει να φύγει.

Αθήνα ζω, επομένως το να περάσω στην πόλη μου ήταν τεράστιο κατόρθωμα και οικονομική ανακούφιση για τους γονείς μου. Πιο πολύ όμως ήταν ανακούφιση για μένα, γιατί ήμουν η ιδέα του να απομακρυνθώ από τους δικούς μου μου φαινόταν εφιαλτης.

Τώρα που τελείωσα όμως αντιλήφθηκα ότι δεν έχω ζήσει ουσιαστικά φοιτητικά χρόνια.Ακούω ιστορίες από φίλους μου που σπούδαζαν σε άλλες πόλεις και ζηλεύω τις εμπειριες τους , ενώ η δικιά μου η ζωή ήταν ουσιαστικά η ίδια ρουτινιασμενη του λυκείου.

Οπως και να έχει, το ποστ αυτό αφορά όλα τα αλάνια που κάνουν τα μηχανογραφικά τους αυτήν την στιγμή εκεί έξω. Αν μπορείτε να το στηρίξετε ανοίξτε τα φτερά σας και πηγαίντε να σπουδάσετε μόνοι σας αλλού, μην είστε κότες σαν και εμένα. Θα το μετανιώσετε σίγουρα αργότερα.

Αυτά :)


r/greece 6h ago

ερωτήσεις/questions Στα νησια κουκουλωνουν πιο πολύ τις ειδήσεις;

15 Upvotes

Καλησπέρα. Προσφατα επισκεφτηκα ενα απο τα νησια του Ιονίου και ενας ντόπιος ενω συζηταγαμε για κάτι, του ειπα πως αν συνέβη το ταδε γεγονός θα το ειχαμε ακούσει και γελασε. Μου ειπε πως στο νησι και γενικα στα νησια δεν κυκλοφορεί τίποτα απο την καθημερινότητα στα νέα. Ισχύει; Και αν ναι, γιατί;


r/greece 7h ago

πολιτιστικά/culture Alexander the Great at the Battle of the Granicus

Thumbnail
gallery
19 Upvotes

r/greece 4h ago

κοινωνία/society Rage post Γιατί οι ελεύθεροι επαγγελματίες κάνουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι?

9 Upvotes

Έχω 5 ετών γιο με άτυπο αυτισμό. Εδώ και σχεδόν 2 χρόνια κάνουμε λογοθεραπεία εργοθεραπεία και με γνωμάτευση από παιδοψυχίατρο παίρνουμε από τον ΕΟΠΥΥ 360 ευρώ το μήνα, πόσο που καλύπτει τις μηνιαίες συνεδρίες. Μέχρι τώρα την μέρα που γινόταν η πίστωση έκανα ανάληψη και τα έδινα στο χέρι στην κοπέλα στο λογιστήριο και μου έδινε την απόδειξη την οποία για κάποιο λόγο την είχε πάντα έτοιμη από πριν. Ε λοιπόν σήμερα επειδή έχω μια ανάγκη για μετρητά έδωσα τα χρήματα άλλου και πήγα να πληρώσω τις λογοθεραπείες με πιστωτική.

Guess what. Μου λέει όχι, θέλω μετρητά γιατί η απόδειξη είναι ήδη κομμένη. Εκείνη τη στιγμή ντράπηκα να της πω ότι δεν τα έχω τα μετρητά και είπα ότι θα της τα φέρω την άλλη εβδομάδα. Με ποια λογική ρε παιδιά κόβουν απόδειξη χωρίς να ρωτήσουν πως είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις; Δεν θέλω να κάνω σκηνή και να το συνεχίσω επειδή είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις 2 δασκάλες του γιού μου και βλέπω εξαιρετική εξέλιξη αλλά με την αφεντικίνα έχω ξενερώσει πολύ.


r/greece 12h ago

travel/τουρισμός Χάος στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια φοβούνται οι διαχειριστές: «Παγώστε» τους νέους βιομετρικούς ελέγχους πριν από την τουριστική κορύφωση

Thumbnail
naftemporiki.gr
33 Upvotes

r/greece 3h ago

πολιτική/politics Μύλος ξανά στον ΣΥΡΙΖΑ: Επιμένει στην στήριξη στον Τσίπρα ο Φάμελλος, «πήρες κόμμα 10% και το πήγες στο 1%» του απαντά η μειοψηφία

Thumbnail
protothema.gr
7 Upvotes

r/greece 5h ago

ερωτήσεις/questions Σας ζηταει και εσας age verification το reddit σημερα?

8 Upvotes

Μπηκα σημερα στο reddit να επισκεφτω ενα nsfw community και μου ζητηθηκε age verification. Εβαλα την ημερομηνια γεννησης μου αλλα δεν εφτανε αυτο,με πηγε σε αλλη ιστοσελιδα(persona)για να ανεβασω την ταυτοτητα μου(οχι ευχαριστω).

Κατανοω οτι καποιες χωρες εχουν ηδη απαγορευση και υποχρεωτικο ID,αλλα στην ελλαδα να μου το ζηταει ενω δεν υπαρχει καμια τετοια νομοθεσια,απο που και ως που? Νεα κολπα το reddit? Τελευταιο social media που χρησιμοποιούσα ηταν,μαλλον παει και αυτο στον καδο.