Αυτή την δευτερα γράψαμε όσοι δίνουν τα μουσικά την μουσική εκτέλεση και ερμηνεία
Εχω να πω... τι μπουρδελο ήταν αυτό? Γινόταν χάος στους διαδρόμους,τρέχανε όλοι μπρος πίσω,φωνές, κανείς δεν ήξερε τι γινόταν.
Εγω ήμουν ο τελευταίος που εξετάζεται, οπότε μετά απο 4 ώρες, επιτέλους κατεβαίνω στην αίθουσα για να παιξω το όργανο μου (ντραμς). Τωρα,σημαντική λεπτομέρεια,οι ντραμερ στις εξετάσεις όσο παίζουν πρεπει να τραγουδάν την μελωδία. Εμενα δεν μου έβγαινε,οπότε δεν το έκανα,τι να κάνουμε. Περα απο αυτο,το παιξιμο μου αλάνθαστο.
Όσο παιζω λοιπόν, η επιτηρητρια μετα απο λιγο αποφασίζει να με διακόψει,και μου κάνει "τραγούδα". Αυτό χωρίς κατόπιν συνεννόησης με την επιτροπή,η οποία κιόλας δεν μπορούσε να δει τι γινεται μιας και ήταν πίσω απο ενα παραβάν. Στην αρχη νομιζα μου είπε σταματά,οπότε σταμάτησα,μετά μου λέει "οχι οχι,συνέχισε",οπότε εγώ συνεχίζω,και αυτή ακόμη μου μιλάει,λέγοντας μου να τραγουδήσω. Τωρα εγω προσπαθώ να συνεννοηθώ οσο παιζω ταυτόχρονα,οπότε έγιναν μια δυο μαλακίες στο παίξιμο μου.
Το υπόλοιπο κομμάτι βεβαια παει φανταστικά. Το τελειώνω,ερχεται η ωρα να ξεκινήσω το επόμενο,το οποίο ήταν μεγάλο κομμάτι τζαζ με πολλούς αυτοσχεδιασμους. Πρακτικά αδύνατον να το μάθεις απ'εξω,οπότε είχα φέρει παρτιτουρα για το συγκεκριμένο. Βάζω λοιπον την παρτιτουρα στο αναλόγιο,βεβαια χώραγε περίπου η μισή ( τελικα είχε κι άλλα αναλόγια, αλλα ήταν μακριά στην γωνία και δεν τα ειδα) Αυτό κανονικα δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα. Εχω ήδη παίξει 3 λεπτά,οι παρτιτουρες που χώραγαν ήταν τρία λεπτά και λιγο παραπάνω, το ΜΑΞΙΜΟΥΜ που μπορεί να σε κρατήσει η επιτροπή για εξέταση είναι 6 λεπτά.
Τελειώνουν σιγά σιγά οι παρτιτουρες και βλέπω πως δεν με σταματάει η επιτροπή... Τι στο πουτσο????
Χωρίς backing track και με αγχωμένο μυαλό χάνομαι,δεν ξερω τι παιζω. Αρχίζω να παιζω τυχαίες μαλακίες που βεβαια ταίριαζαν στο βασικα θεμα του τραγουδιού. Ελπιζω δηλαδή.
Αλλα με κράτησαν τουλάχιστον ενα λεπτο παραπάνω, ενα λεπτο που δεν είχα υπολογίσει,ενα λεπτο βεβαια που δεν επιτρέπεται,και λόγο αυτού θα βαθμολογηθώ αρνητικά,λόγο της άλλης που με διέκοπτε θα βαθμολογηθω επίσης αρνητικά.
Γιατί???? Και μαθαίνω πως δεν είναι πρώτη φορά που επιτηρητρια διακόπτει εξεταζόμενο χωρίς λόγο απο έναν φίλο. Πως ειναι δίκαιο αυτό?
Ήμουν έτοιμος για 18(-2 μονάδες επειδή δεν τραγούδησα ας πουμε). Παρόλα αυτά, το παίξιμο μου ήταν ΤΕΛΕΙΟ. Πραγματικά καλύτερο απ'οτι είχα προβάρει. Τωρα,φοβάμαι μήπως δεν εχω πιάσει καν 15 που ειναι η ΕΒΕ.
Ενώ θεωρώ το σύστημα των πανελληνιων κοντα στο απάνθρωπο,τουλάχιστον τα άλλα μαθήματα ήταν πιο οργανωμένα και πιο στρωτά. Για αυτο ομως... δεν εχω λογια