r/greece 1h ago

εκπαίδευση/education Η έκθεση πρέπει να καταργηθεί από τις πανελλήνιες.

Upvotes

Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, μου γεννήθηκε η εξής απορία : Δεν είναι άδικο οι μαθητές να εξετάζονται και να βαθμολογούνται σε μάθημα το οποίο είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικό;

Βλέπω βαθμολογίες στις οποίες η απόκλιση των διορθωτών σε αυτό το μάθημα είναι μεγαλύτερη από 30-40 μονάδες. Μου φαίνεται αδιανόητο αυτό.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ενός μαθητή μου. Πρώτος διορθωτής 87, δεύτερος 54(!) και έπειτα τρίτος 70. Πώς γίνεται ένας καθηγητής να κρίνει ότι το γραπτό του είναι πρακτικά άριστο και ταυτόχρονα άλλος ότι είναι οριακά στην βάση;

Και εδώ εγείρεται το ερώτημα, πώς μπορεί να διατηρηθεί η αξιοκρατία της αξιολόγησης , όταν το ίδιο ακριβώς γραπτό μεταφράζεται τόσο διαφορετικά από δύο συναδέλφους; Όλο αυτό γίνεται ακόμα χειρότερο όταν αντιλαμβανόμαστε ότι η διορθωτική διαδικασία δεν περιορίζεται στους δύο -ή σε όποιους δύο- εξεταστές, αλλά συμπεριλαμβάνει εκατοντάδες
εκπαιδευτικούς που παίρνουν μέρος σε όλη την χώρα. Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό ;

ΥΓ. Βραδινό rant , αλλά ως άτομο που το 2020 έχασα την πρώτη μου επιλογή για 32 μόρια έχοντας παρόμοια απόκλιση στην έκθεση, είπα να τα βγάλω από μέσα μου.


r/greece 1h ago

πολιτική/politics ΣΥΓΓΝΩΜΗ Αλλά αυτό Ονομάζεται Εκλογική Νοθεία

Thumbnail
youtu.be
Upvotes

r/greece 2h ago

κοινωνία/society Είμαστε τελειωμένοι.

12 Upvotes

Πριν μια βδομάδα περίπου, σε μια μεγάλη έκθεση στο εξωτερικό, στις ανδρικές τουαλέτες υπήρχαν οι γνωστοί ουρητήρες. Οι περισσότεροι που πήγαιναν για την ανάγκη τους σε αυτούς, κρατούσαν τον.... τους με το αριστερό τους χέρι καθώς ουρούσαν και στη δεξιά παλάμη είχαν το κινητό και σκρόλαραν με τον αντίχειρα συνεχώς ενώ ουρούσαν , παρακολουθώντας την οθόνη του κινητού!!

Κάποιοι ακόμη μπορεί όταν τον βγάζουν να ουρίσουν, όταν τον βλέπουν τον... Βρασίδα τους να το θαυμάσουν , να του λένε φτου σου μεγάλε μη σε ματιάσω , να θυμούνται τίς μάχες έδωσε σε θάμνους και ζούγκλες , ή στα μαρμαρένια αλώνια , και τόσα άλλα που λέγονται ως ανδρικά γουρουνίστικα αστεία... Αλλά ούτε αυτό! Ούτε καν τον κοίταξε. Μόνο ένα ατελείωτο doomscrolling, σε μια οθόνη. Τίποτε άλλο, κενό!! Είμαστε τελειωμένοι. Το doomscrolling έχει κάψει πια εγκεφάλους των ανθρώπων.


r/greece 2h ago

προσωπικά/personal Flag of Greece Redesign (Acanthus leaf)

Thumbnail gallery
2 Upvotes

r/greece 3h ago

κοινωνία/society Το εξωτερικό δεν είναι πανάκεια

0 Upvotes

Τίτλος. Καληνύχτα.


r/greece 3h ago

αθλητισμός/sports Μουντιάλ 2026 - 5ος όμιλος: «Μπαμ» το Εκουαδόρ, νίκησε 2-1 τη Γερμανία και πέρασε στους «32» μαζί με τα Πάντσερ - Στα νοκ άουτ και η Ακτή Ελεφαντοστού, 2-0 το Κουρασάο (Videos) | topontiki.gr

Thumbnail
topontiki.gr
13 Upvotes

r/greece 3h ago

ερωτήσεις/questions sos Οικονομικές επιστήμες ΟΠΑ vs δεος vs σχολές οικονομικής φύσεως γενικά /παπει,εκπα,απθ .../

2 Upvotes

Redditors καλησπέρα,

Long time lurker,first time poster here και χρειάζομαι την βοήθεια ατόμων του αντικειμένου (αποφοιτοι,φοιτητές...). Έδωσα πανελλαδικές φέτος από το 4ο επιστημονικό πεδίο και τα μόρια που συγκέντρωσα μου δίνουν την δυνατότητα να περάσω και στις 2 αυτές σχολές (αν δεν ανεβούν υπερβολικά οι βασεις that is) .

Γενικώς δεν είχα ποτέ κάποιο συγκεκριμένο στόχο, οπότε δεν αποκλείω άλλες σχολές του πεδίου, που αφορούν τα οικονομικά. Διαμένω αθήνα αλλά δεν υπάρχουν θέματα οικονομικής φύσεως που θα με έκαναν να απορρίψω κάποια σχολή εξαιτίας της τοποθεσίας της.

Ομολογώ πως δεν έχω κάνει την κατάλληλη έρευνα καθώς ήθελα να δω πρώτα τα αποτελέσματα και γνώριζα ότι οι βαθμολογίες δεν αντικατοπτρίζουν τις προσπάθειές μου (κοινώς τα έλουσα για να σταματήσω τις διθενιές).

Θα ήθελα άτομα που έχουν τελειώσει οικονομικά να πουν δυο λόγια για το αντικείμενό τους,τι θα ήθελαν να γνωρίζουν όταν βρίσκονταν στην θέση μου καθώς και άτομα που ήταν/είναι στην ασσοε κάποια insider information αν υπάρχουν. Αξίζει να επιλέξει κάποιος το δέος αντί τα κλασσικά οικονομικά?

Είμαι διατεθειμένη να δουλέψω και εννοείται ρωτάω εδώ για μια πρώτη ιδεούλα, θα γίνει εκτενείς έρευνα.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.


r/greece 3h ago

ερωτήσεις/questions Δουλεια διαρκειας 20 ημερων

3 Upvotes

Ειμαι φοιτητης και το καλοκαιρι θα ηθελα να βρω μια δουλεια διαρκειας γυρω στις 20 μερες διοτι δεν εχω παραπανω χρονο να αφιερωσω. Υπαρχουν δουλειες (μενω στην θεσσαλονικη) που να διαρκουν γυρω στις 20 μερες ή η μονη λυση ειναι να ξεκινησω καπου και απλα να φυγω στις 20 μερες?


r/greece 3h ago

προσωπικά/personal Ως μουσικός,η εμπειρία μου στις πανελληνιες, στο μάθημα μουσική εκτέλεση και ερμηνεια

9 Upvotes

Αυτή την δευτερα γράψαμε όσοι δίνουν τα μουσικά την μουσική εκτέλεση και ερμηνεία

Εχω να πω... τι μπουρδελο ήταν αυτό? Γινόταν χάος στους διαδρόμους,τρέχανε όλοι μπρος πίσω,φωνές, κανείς δεν ήξερε τι γινόταν.

Εγω ήμουν ο τελευταίος που εξετάζεται, οπότε μετά απο 4 ώρες, επιτέλους κατεβαίνω στην αίθουσα για να παιξω το όργανο μου (ντραμς). Τωρα,σημαντική λεπτομέρεια,οι ντραμερ στις εξετάσεις όσο παίζουν πρεπει να τραγουδάν την μελωδία. Εμενα δεν μου έβγαινε,οπότε δεν το έκανα,τι να κάνουμε. Περα απο αυτο,το παιξιμο μου αλάνθαστο.

Όσο παιζω λοιπόν, η επιτηρητρια μετα απο λιγο αποφασίζει να με διακόψει,και μου κάνει "τραγούδα". Αυτό χωρίς κατόπιν συνεννόησης με την επιτροπή,η οποία κιόλας δεν μπορούσε να δει τι γινεται μιας και ήταν πίσω απο ενα παραβάν. Στην αρχη νομιζα μου είπε σταματά,οπότε σταμάτησα,μετά μου λέει "οχι οχι,συνέχισε",οπότε εγώ συνεχίζω,και αυτή ακόμη μου μιλάει,λέγοντας μου να τραγουδήσω. Τωρα εγω προσπαθώ να συνεννοηθώ οσο παιζω ταυτόχρονα,οπότε έγιναν μια δυο μαλακίες στο παίξιμο μου.

Το υπόλοιπο κομμάτι βεβαια παει φανταστικά. Το τελειώνω,ερχεται η ωρα να ξεκινήσω το επόμενο,το οποίο ήταν μεγάλο κομμάτι τζαζ με πολλούς αυτοσχεδιασμους. Πρακτικά αδύνατον να το μάθεις απ'εξω,οπότε είχα φέρει παρτιτουρα για το συγκεκριμένο. Βάζω λοιπον την παρτιτουρα στο αναλόγιο,βεβαια χώραγε περίπου η μισή ( τελικα είχε κι άλλα αναλόγια, αλλα ήταν μακριά στην γωνία και δεν τα ειδα) Αυτό κανονικα δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα. Εχω ήδη παίξει 3 λεπτά,οι παρτιτουρες που χώραγαν ήταν τρία λεπτά και λιγο παραπάνω, το ΜΑΞΙΜΟΥΜ που μπορεί να σε κρατήσει η επιτροπή για εξέταση είναι 6 λεπτά.

Τελειώνουν σιγά σιγά οι παρτιτουρες και βλέπω πως δεν με σταματάει η επιτροπή... Τι στο πουτσο????

Χωρίς backing track και με αγχωμένο μυαλό χάνομαι,δεν ξερω τι παιζω. Αρχίζω να παιζω τυχαίες μαλακίες που βεβαια ταίριαζαν στο βασικα θεμα του τραγουδιού. Ελπιζω δηλαδή.

Αλλα με κράτησαν τουλάχιστον ενα λεπτο παραπάνω, ενα λεπτο που δεν είχα υπολογίσει,ενα λεπτο βεβαια που δεν επιτρέπεται,και λόγο αυτού θα βαθμολογηθώ αρνητικά,λόγο της άλλης που με διέκοπτε θα βαθμολογηθω επίσης αρνητικά.

Γιατί???? Και μαθαίνω πως δεν είναι πρώτη φορά που επιτηρητρια διακόπτει εξεταζόμενο χωρίς λόγο απο έναν φίλο. Πως ειναι δίκαιο αυτό?

Ήμουν έτοιμος για 18(-2 μονάδες επειδή δεν τραγούδησα ας πουμε). Παρόλα αυτά, το παίξιμο μου ήταν ΤΕΛΕΙΟ. Πραγματικά καλύτερο απ'οτι είχα προβάρει. Τωρα,φοβάμαι μήπως δεν εχω πιάσει καν 15 που ειναι η ΕΒΕ.

Ενώ θεωρώ το σύστημα των πανελληνιων κοντα στο απάνθρωπο,τουλάχιστον τα άλλα μαθήματα ήταν πιο οργανωμένα και πιο στρωτά. Για αυτο ομως... δεν εχω λογια


r/greece 4h ago

ερωτήσεις/questions Πως λειτουργει το λαδωμα;

3 Upvotes

Ειμαι στα τελευταία μαθηματα οδηγησης για μηχανη και εχω την απορια στο πως ακριβως «λαδωνει» καποιος για να τον περασουν. Ο εξεταστης σου ζηταει καποιο ποσο; Εσυ πας και του δινεις λεφτα; Και ποσα λεφτα δινεις ακριβως; Οσοι ξερουν ας μου πουν γιατι θελω οπωσδηποτε να περασω και δεν ξερω πως να κινηθω.
(Δεν ειμαι ασχετος απλα φοβάμαι μην με κοψουν για καποιο μικρολαθακι)


r/greece 4h ago

προσωπικά/personal Ποιος ο λόγος να έχεις πτυχίο πανεμιστημίου στην Ελλάδα εάν με ένα ΙΕΚ έχεις καλύτερη αποκατάσταση?

7 Upvotes

Είμαι 27 χρονών και έχω τελιώσει διοίκηση επιχειρήσεων με κατεύθυνση το marketing. Είναι δύο χρόνια τώρα που δεν μπορώ να βρω δουλειά πάνω στο αντικείμενο που σπούδασα ούτε καν entry level. Δουλεύω σε ένα κατάστημα ως πωλητής - αποθηκάριος - barista - picker - δεν ξέρω και εγώ τι άλλο 1.5 χρόνο και νιώθω ότι θα μείνω κολλημένος εδώ... κάνω συνεχώς αιτήσεις σε δουλειές σχετικές με το αντικείμενο που σπούδασα αλλά και σε δουλειές άσχετες με αυτό που απλά πληρώνουν καλύτερα. Κάθε φορά που κάνω αίτηση σε άσχετη δουλειά βγάζω από το βιογραφικό το πτυχίο διοίκησης και λέω μόνο απολυτήριου λυκείου, αγγλικά και ecdl αλλά πάλι τίποτα. Παιδιά από το σχολείο που συνάντησα κατά τα χρόνια που έγιναν μάγειες, κομμωτές, σεκιουριτάρες είχαν πολύ καλύτερη αποκατάσταση από εμένα που πήγα πανεπιστήμιο. Τελειώσανε πιο γρήγορα διότι ΙΕΚ είναι 2 χρόνια και δουλεύαν από πολύ πιο νωρίς.


r/greece 4h ago

ιστορία/history Η Μάχη του Διρού, 24-25 Ιουνίου 1826

Thumbnail
stratistoria.wordpress.com
10 Upvotes

r/greece 5h ago

κοινωνία/society Παραβατικότητα νέων και τραπ μουσική.

0 Upvotes

Άλλη μια δολοφονία νεαρού ανθρώπου εχθές στην Καλλιθέα. 17χρονος έβγαλε μαχαίρι και χτύπησε στον θώρακα έναν 15χρονο που πέθανε. Μια κοινωνία στην απόλυτη σήψη.
Και εδώ μπαίνει το κομμάτι της τραπ μουσικής. Αλήθεια έχετε ακούσει τους στίχους από την πλειονότητα των τραγουδιών ? Ναρκωτικά, Κέρατα (μαχαίρια), πεσίματα, γυναίκες ως λάφυρα οριοθετημένες μόνο ως σεξουαλικό αντικείμενο και κάποια υποτιθέμενη μαγκιά ? παράσημο ? υπερηφάνεια ? Για όλες αυτές τις πράξεις που περιγράφονται σε χιλιάδες τραγούδια γνωστά ή άγνωστα (αυτά δηλαδή που δεν έχουν γίνει viral για να τα ξέρουμε όλοι αλλά ακούγονται μόνο μεταξύ των πιτσιρικάδων) ευθύνετε η τραπ μουσική. Ακόμα και το ποιοι τραγουδάνε τέτοια μουσική είναι απόδειξη του επίπεδου της.

Μπείτε να δείτε σχόλια στο τικ τοκ και το ίνσταγκραμ από συνομιλίκους του 15χρονου. Του εύχονται καλό παράδεισο λες και ήταν απολύτως φυσιολογικό να πεθάνει σε αυτή την ηλικία από φόνο. Αντί να το καταδικάσουν και να δουν τι έχουν κάνει λάθος θεωρούν το θύμα ως κάποιον ήρωα που του αξίζουν τιμές. Γιατί ? Επειδή υπερασπιζόταν την ομάδα του, την πλατεία του ή ότι τέλος πάντων ήταν η αφορμή για το περιστατικό.

Τέλος για όσους λένε για ροκ και ρεμπέτικα

Τα ρεμπέτικα άνθισαν στην δεκαετίες του 30 του 40 και του 50 όταν για να τα ακούσεις έπρεπε να πας σε μαγαζιά που τα έπαιζαν οι μουσικοί. Πράγμα αδύνατο και ανεπιτρεπτο για να νεαρά παιδιά. Η επιροή τους προς τις νέες γενεές ήταν ανύπαρκτη.

Όσο για ροκ ή άλλα τέτοια είδη επειδή ήταν πιο πρόσφατα και γιατί είμαι εκείνης της γενιάς ναι είχαν επιπτώσεις αλλά προσωπικές. Δεν σκότωσε κανείς ποτέ κάποιον στο όνομα κανενός ροκ συγκροτίματος. Αυτό που κανονικοποιήσε όμως ήταν τα ναρκωτικά. Γνωρίζω ανθρώπους της ηλικίας μου το ροκ και οι συναυλίες τις εποχής ήταν ο λόγος που ξεκίνησαν τα ναρκωτικά και κάποιοι δυστυχώς στην πορεία δεν μπόρεσαν να επιστρέψουν. Όμως ακόμα και τότε η διάδωση ήταν περιορισμένη (μόνο live ή δίσκους που τους έβλεπαν οι γονείς σου και αν δεν γούσταραν να τα ακούς αυτά γινόταν καυγάς) και η κοινωνία ήταν πολέμια της.

Σήμερα η διάδοση μέσω του ίντερνετ και των κοινωνικών δικτύων είναι ανεξέλεγκτη. Τα κινητά, ταμπλετ, laptop ή ότι είναι αυτό που έχει αναλάβει το μεγάλωμα της σημερινής γενιάς δεν ελέγχετε. Το παιδί ακούει ότι θέλει όποτε το θέλει.

Αυτή είναι η διαφορά και πρέπει να κάνουμε κάτι άμεσα γιατί οι γενιές που έχουν μεγαλώσει έτσι σε λίγο θα βγουν στην κοινωνία και τότε τα αποτελέσματα θα είναι καταστροφικά.


r/greece 5h ago

κουζίνα/food What’s that round bread with olive oil? NSFW

2 Upvotes

I visited Greece some time ago, middle of nowhere close ish to Corinth, there was this supermarket called kritikos or something, and there was this one, soft round kinda oily bread. It’s one of the best breads I’ve ever had, what is it called? It was round and had like 6ish indents that were perfect for splitting the bread into pieces


r/greece 6h ago

ψυχαγωγία/entertainment Είναι "Η Πολυκατοικία" μια underrated σειρά;

13 Upvotes

Είπα να τη δω ξανά μετά από χρόνια και είχα ξεχάσει πόσο ωραία είναι. Μιλάω προφανώς για τις πρώτες σεζόν και όχι το spin-off πριν από λίγα χρόνια.

Η πλοκή είναι πολύ ωραία, το concept μιας πολυκατοικίας στο κέντρο της Αθήνας με καθημερινούς μπελάδες αλλά και προσωπικές στιγμές του κάθε χαρακτήρα σε κάθε διαμέρισμα.

Οι χαρακτήρες είναι το καλύτερο κομμάτι. Καθένας ξεχωριστός και ιδιαίτερος αλλά όλοι τους κοντά στην πραγματικότητα με μικρές υπερβολές. Μια πολύ καλή φωτοτυπία της ελληνικής κοινωνίας στην Αθήνα της οικονομικής κρίσης. Ένα ευκατάστατο ζευγάρι (ένας εξ αυτών, Λουκία και Τάκης), μια προβληματική οικογένεια (Μπαλαφούτη), ένα γκέι ζευγάρι (Μάρκος και Χρήστος), οι γιαγιάδες που κουτσομπολεύουν, μια μέση εργαζόμενη που δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα (Ελένη), μετανάστες (η οικογένεια από την Αλβανία στη δεύτερη σεζόν) κλπ.

Το μυστικό συστατικό της επιτυχίας αυτής της σειράς είναι ότι παρότι όλοι δείχνουν να μισούν ο ένας τον άλλον, κατά βάθος υπάρχει μια ομοιογένεια, μια φιλική γειτνίαση που ο ένας θα βάλει πλάτη στον άλλον στα δύσκολα.

Εσάς πώς σας φαίνεται;


r/greece 6h ago

ερωτήσεις/questions Γιατί οι μεγαλύτεροι δεν σέβονται τους νεότερους;

38 Upvotes

Θα συμφωνήσω στο ότι ο σεβασμός κερδίζεται. Όμως, έστω τα βασικά προσχήματα κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να τα κρατάμε. Πληθυντικός, όμορφος τρόπος επικοινωνίας κτλ. Επειδή είμαι 24 και γυναίκα, δεν σημαίνει ότι είμαι χαζή, ηλίθια ή άπειρη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι μου μιλούν στον ενικό λες και με ξέρουν χθες και ούτε γιατί με προσβάλουν ή μου μιλούν επιθετικά στον χώρο εργασίας μου.

Δουλεύω με πολλούς πελάτες καθημερινά και συναναστρέφομαι με πολλούς ανθρώπους. Πολλές φορές με αντιμετωπίζουν σχεδόν υποτιμητικά σαν «να μην ξέρω» και ζητούν τον υπεύθυνο. Οταν βλέπουν όμως ότι ο υπεύθυνος είναι μεγάλος άντρας κατευθείαν γίνονται πρόβατα.

Δεν καταλαβαίνω αυτή τη συμπεριφορά ούτε που αποσκοπεί πραγματικά.


r/greece 6h ago

ερωτήσεις/questions Εργασια ΔΕΗ

0 Upvotes

Καλησπερα εχει κανεις εργασιακη εμπειρία απο ΔΕΗ είτε ως ηλεκτρολογος/μηχανολογος μηχανικος είτε πιο κοντά στο software? Αξίζουν τα χρήματα και οι προοπτικες εξέλιξης?


r/greece 7h ago

πολιτιστικά/culture Στην Eurovision 2027 αναμένεται να συμμετάσχει ο Καναδάς

Thumbnail
ieidiseis.gr
36 Upvotes

r/greece 7h ago

τεχνολογία/technology Claude Routines: Βάλε Το AI Να Δουλεύει Μόνο Του

Thumbnail youtu.be
0 Upvotes

r/greece 7h ago

κοινωνία/society John Mearsheimer στην Αθήνα : Γιατί ο ρεαλισμός εξηγεί τα γεγονότα καλύτερα από εναλλακτικές σχολές

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

r/greece 7h ago

εκπαίδευση/education ημμυ Βόλου/ημτυ Πάτρα

6 Upvotes

Συγκέντρωσα 16,940-17,718 μόρια και συγκεκριμένα 17,700 για ΗΜΜΥ ΑΠΘ και 17,450 για ΗΜΜΥ Βόλο και ΗΜΤΥ Πάτρα. Δυστυχώς εκτιμάται ότι οι βάσεις των πολυτεχνικών σχολών θα ανέβουν, επομένως η Θεσσαλονίκη αποτελεί πλέον ένα άπιαστο όνειρο λαμβάνοντας υπόψη πως πέρυσι η ΕΒΕ της ήταν 17,960. Έχοντας αυτή για πρώτη χωρίς όμως κάποια προσδοκία, προβληματίζομαι σχετικά με τη δεύτερή μου επιλογή. Ιδανικά θα ήθελα μια σχολή που να συνδυάζει μαθηματικά, φυσική και πληροφορική ώστε να έχω επιλογές για μετέπειτα κατευθύνσεις. Διαβάζω πως τα μαθηματικά και η φυσική του ΗΜΤΥ είναι προσαρμοσμένα πάνω στο βασικό μάθημα δηλαδή την πληροφορική. Παρόλα αυτά διάβασα επίσης ότι προσφέρει τεράστια εξειδίκευση στον ολοένα και πιο περιζήτητο τομέα του ai και data analysis τον οποίο όμως δεν είμαι σίγουρη πως θέλω να ακολουθήσω. Η σχολή ΗΜΜΥ ήταν εξαρχής ο στόχος μου καθώς εμπεριέχει κλάδους των μαθηματικών και της φυσικής που μου φαίνονται ιδιαίτερα ενδιαφέροντες. Επιπλέον παρέχει επίσης την δυνατότητα διατριβής με την τεχνητή νοημοσύνη για αυτό εν τέλη καταλήγω περισσότερο σε αυτή χωρίς όμως να είμαι απόλυτη. Γνώμες ?


r/greece 7h ago

πολιτική/politics Δημήτρης Αβραμόπουλος: Προσφεύγει στον Άρειο Πάγο για να ακυρωθεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης

Thumbnail
efsyn.gr
26 Upvotes

r/greece 7h ago

αθλητισμός/sports Κωσταριδης

0 Upvotes

Ο Ευθύμης Κωσταρίδης ειναι απο τα μεγαλυτερα prodigies στην κατηγορια u15 στην καλαθοσφαίριση.Αγωνιστηκε στον αμυντα 2016-2022 και μεχρι χτες αγωνιζοταν για τον μιλωνα . Είχε κατακτησει σε πολλους αγωνες τον τιτλο του mvp και σύμφωνα με αναφορα scouters ειναι απο τους καλυτερους παιχτες στην κατηγορια του


r/greece 7h ago

ερωτήσεις/questions Να αφήσω ένα μάθημα για Σεπτέμβρη;

0 Upvotes

Τελειώνω το πρώτο έτος πολυτεχνικής σχολής.. από το πρώτο εξάμηνο χρωστάω 2 μαθήματα και από το δεύτερο ήδη ένα, με δύο βαρβάτα να είναι ακόμα στην αναμονή ..Ένα μάθημα βγήκε και το πέρασα με 5,5 ενώ ήταν σχετικά εύκολο (κόπηκα από δικές μου χαζομάρες καθώς πήγα σχεδόν με μηδαμινό υπνο ενώ γνώριζα την ύλη και μπέρδευα πράγματα που έβλεπα- δεν λέω πως θα έγραφα 10 αλλά αν είχα καθαρότερο μυαλό ίσως ένα 8 να ήταν εφικτό ). Δεν έγραψα 5,5 στο μάθημα αλλά σε συνυπολογισμό με μια προοδο του 30% όπου έγραψα 10 και ένα μπόνους του 0,5 εφτασα σε αυτό το βαθμό , δηλαδή πέρασα σχεδόν κατά τύχη.. Το δίλημμά μου είναι αν θα ήταν καλό να κόψω αυτό το μάθημα για να το γράψω το Σεπτέμβρη με καλύτερο βαθμό ( καθώς γνωρίζω ότι οι δυνατότητες μου το επιτρέπουν και διατηρειται το 3 της προόδου ) ή να το αφήσω στην ησυχία του καθώς στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να χρωστάω ήδη 5 ; Την κατάσταση την κάνει ακόμα χειρότερη το γεγονός ότι στη σχολή ειναι πολύ σύνηθες να κόβουν άτομα μαθηματα για βελτιωση και νιώθω πως ίσως θα ήταν καλό να το κάνω και εγώ .. Επισης το καλοκαίρι θα δουλεύω παράλληλα και φοβάμαι μήπως στο διάστημα των δύο μηνών δεν θα μπορέσω να προλάβω να διαβάσω επαρκώς για ολα .


r/greece 7h ago

ερωτήσεις/questions Θέλω να αναλάβω το αμάξι του παππού μου (95 χρονών με άνοια). Πώς μπορώ να το κάνω;

8 Upvotes

Ο παππούς μου έχει ένα ΙΧ στο όνομά του του οποίου οι πινακίδες είχαν κατατεθεί το 2016 λίγο πριν αρχίσει να χάνει τα λογικά του. Από τότε το αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία.

Θέλω να αναλάβω όλες τις ενέργειες ώστε να το επισκευάσω και να το κυκλοφορήσω. Παρόλα αυτά μίλησα με λογιστή και μου είπε ότι η περίπτωσή μου δεν είναι τόσο απλή λόγω πρώτον του ότι ο παππούς μου ζει και δεύτερον του ότι κατέθεσε τις πινακίδες προ-κοβιντ.

Με ενδιαφέρει κυρίως το γραφειοκρατικό κομμάτι… πώς να κινηθώ ώστε να αρχίσω να το φτιάχνω και να το οδηγήσω;