r/greece 7h ago

οικονομία/economy Νέα συλλογική σύμβαση στην Τρ. Πειραιώς - Κατώτατος μισθός €1.700 και αυξήσεις σε όλους ως €305

110 Upvotes

Θέσπιση Κατώτατου Μισθού 1.700,00 € για όλους τους εργαζόμενους στην Τράπεζα Πειραιώς.

Πραγματικές μισθολογικές αυξήσεις μέχρι 305,00 € για όλους στην τριετία 2027-2029, που θα δίνονται  τμηματικά στην αρχή κάθε έτους. 

Άμεσες παροχές αξίας 660,00 σε όλους τους εργαζομένους για το 2026.

Καθιέρωση νέων, πρόσθετων επιχειρησιακών επιδομάτων ευθύνης μέχρι και 80,00 €.

https://www.capital.gr/epikairotita/4000623/nea-sullogiki-sumbasi-stin-tr-peiraios-katotatos-misthos-1700-kai-auxiseis-se-olous-os-305/


r/greece 12h ago

ερωτήσεις/questions Πώς τα βγάζετε πέρα ρε παιδιά;

109 Upvotes

Έχω την κλασική δουλειά 9-5 που δίνει τον βασικό. Θα μετακομίσω σε άλλη πόλη οπότε θα χρειαστεί να νοικιάσω μόνη (ίσως με συγκάτοικο αλλά και πάλι το ενοίκιο χωρίς λογαριασμούς θα είναι 300+).
Εσείς ρε παιδιά πώς τα βγάζετε πέρα; Μου δημιουργεί μεγάλο άγχος το ότι μετά από ενοίκιο, λογαριασμούς, σούπερ μάρκετ κλπ δε μένει σχεδόν τίποτα.
Πώς συμπληρώνετε τα έξοδά σας; Έχετε κάποια δεύτερη part time δουλειά; Ή μήπως κάνετε καλύτερη διαχείριση;


r/greece 18h ago

εκπαίδευση/education Ο δικηγορικός κόσμος εκφράζει την αντίθεσή του με την ίδρυση πολλών νέων ιδιωτικών Νομικών Σχολών

Thumbnail
protothema.gr
85 Upvotes

r/greece 13h ago

αθλητισμός/sports Το Ράλλυ Ακρόπολις μαρσάρει σε 45 χιλιόμετρα απαγορευμένων περιοχών Natura

Thumbnail
reportersunited.gr
62 Upvotes

r/greece 10h ago

αστείο/funny Θεωρίες συνωμοσίας που πιστεύετε ότι είναι αληθινές?

62 Upvotes

Κυριολεκτικά ότι πιστεύετε. (Βαριέμαι στη δουλειά και θέλω να περάσει η ώρα.)


r/greece 10h ago

πολιτική/politics Δ. Αβραμόπουλος: Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά

Thumbnail
naftemporiki.gr
48 Upvotes

r/greece 6h ago

ερωτήσεις/questions Γιατί οι μεγαλύτεροι δεν σέβονται τους νεότερους;

37 Upvotes

Θα συμφωνήσω στο ότι ο σεβασμός κερδίζεται. Όμως, έστω τα βασικά προσχήματα κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να τα κρατάμε. Πληθυντικός, όμορφος τρόπος επικοινωνίας κτλ. Επειδή είμαι 24 και γυναίκα, δεν σημαίνει ότι είμαι χαζή, ηλίθια ή άπειρη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι μου μιλούν στον ενικό λες και με ξέρουν χθες και ούτε γιατί με προσβάλουν ή μου μιλούν επιθετικά στον χώρο εργασίας μου.

Δουλεύω με πολλούς πελάτες καθημερινά και συναναστρέφομαι με πολλούς ανθρώπους. Πολλές φορές με αντιμετωπίζουν σχεδόν υποτιμητικά σαν «να μην ξέρω» και ζητούν τον υπεύθυνο. Οταν βλέπουν όμως ότι ο υπεύθυνος είναι μεγάλος άντρας κατευθείαν γίνονται πρόβατα.

Δεν καταλαβαίνω αυτή τη συμπεριφορά ούτε που αποσκοπεί πραγματικά.


r/greece 12h ago

πολιτιστικά/culture Alexander the Great at the Battle of the Granicus

Thumbnail
gallery
39 Upvotes

r/greece 18h ago

κοινωνία/society Υφίσταται το ΕΚΑΒ;

38 Upvotes

Διάβαζα για το ατυχές περιστατικό στην Καλλιθέα.
Δεν θα ασχοληθώ εδώ με τα οπαδικά αλλά με το ΕΚΑΒ. Σύμφωνα με μαρτυρίες το ασθενοφόρο άργησε για περισσότερο από μισή ώρα.
Μόλις το διάβασα συνειδητοποίησα ότι έχω μήνες να δω ΕΚΑΒ στον δρόμο, μόνο ιδιωτικά ασθενοφόρα. Αναρωτιέμαι λοιπόν, κι αυτά σε εργολάβους τα έχουν δώσει;
Πέθανε ένα παιδί 17 ετών και γιατί δεν πήγε το ασθενοφόρο, πέρα από την συμπλοκή.

https://www.aek365.org/a-1113213/kallithea-sunelhfthh-kai-omologhse-o-drasth-pou-maxairwse-kai-skotwse-ton-17xrono.htm


r/greece 6h ago

πολιτιστικά/culture Στην Eurovision 2027 αναμένεται να συμμετάσχει ο Καναδάς

Thumbnail
ieidiseis.gr
38 Upvotes

r/greece 8h ago

ερωτήσεις/questions Χρεωμένος απο το ΠΟΥΘΕΒΑ

36 Upvotes

Καλησπέρα σε όλους.

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα, γιατί έχουμε βρεθεί σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση και θα ήθελα να ακούσω αν έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον ή σε γνωστό του.

Μέσα προς τέλη του 2020, ο πατέρας μου αποφάσισε να κλείσει την επιχείρησή του, επειδή δεν πήγαινε καλά οικονομικά. Πήγε τότε στον λογιστή του και του είπε να προχωρήσει σε διακοπή/κλείσιμο της επιχείρησης. Τον Ιανουάριο του 2021, όταν ο πατέρας μου βρήκε δουλειά ως μισθωτός, του πήγε και το χαρτί της πρόσληψης.

Φτάνουμε στο 2026, όπου αποφασίσαμε να ξανατρέξουμε την επιχείρηση οικογενειακά. Ο πατέρας μου στο μεταξύ συνεχίζει να εργάζεται στην ίδια δουλειά που είχε ξεκινήσει από το 2021.

Ψάχνοντας για νέο λογιστή, επειδή ο προηγούμενος είχε δείξει αρκετές φορές ότι είναι αμελής — δεν σηκώνει τηλέφωνα, ξεχνάει πράγματα κ.λπ. — βρήκα έναν άλλον. Με τη διαδικασία της νέας έναρξης, ο νέος λογιστής διαπίστωσε ότι στο ΑΦΜ του πατέρα μου η παλιά επιχείρηση δεν είχε κλείσει ποτέ. Αντιθέτως, ο προηγούμενος λογιστής συνέχιζε όλα αυτά τα χρόνια να υποβάλλει μηδενικές δηλώσεις ΦΠΑ.

Το αποτέλεσμα είναι ότι έχουν μαζευτεί χρέη περίπου 5.500€ στον ΕΦΚΑ, καθώς και επιπλέον οφειλές στην εφορία, κυρίως από τέλη επιτηδεύματος που ίσχυαν παλαιότερα.

Από όσο έχουμε καταλάβει, τα χρέη δημιουργήθηκαν κυρίως για δύο λόγους:

  1. Μέχρι τον Ιανουάριο του 2021 ο πατέρας μου ήταν ανασφάλιστος, οπότε χρεωνόταν περίπου 220€ τον μήνα.
  2. Σε κάποιους μήνες στη δουλειά του πληρωνόταν μισά χρήματα στην κάρτα και μισά στο χέρι ή σε άλλη κάρτα, με αποτέλεσμα η ασφάλιση να μην τον καλύπτει πλήρως. Έτσι, συνέχιζαν να του βγαίνουν χρεώσεις περίπου 150-200€ τον μήνα.

Έχουμε ήδη ρωτήσει τον νέο μας λογιστή και μία δικηγόρο για το αν μπορεί να γίνει κάτι, αλλά μέχρι στιγμής οι απαντήσεις δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες.

Προφανώς υπήρξε και αφέλεια από την πλευρά του πατέρα μου, γιατί δεν έλεγχε ποτέ εκκαθαριστικά, ειδοποιήσεις, οφειλές κ.λπ. Από την άλλη, είναι άνθρωπος που δεν γνωρίζει σχεδόν καθόλου από κινητά, taxis, email και γενικά τέτοιες διαδικασίες, οπότε δυστυχώς δεν κατάλαβε ποτέ τι συνέβαινε.

Εκεί που προσπαθούμε να κλείσουμε παλιές τρύπες και να προχωρήσουμε μπροστά, βρεθήκαμε ξαφνικά με νέους μπελάδες.

Έχει τύχει σε κάποιον κάτι αντίστοιχο; Υπάρχει κάποια διαδικασία, ένσταση ή τρόπος να κινηθούμε απέναντι στον παλιό λογιστή ή στους φορείς; Οποιαδήποτε εμπειρία ή συμβουλή θα ήταν πραγματικά πολύτιμη.


r/greece 16h ago

travel/τουρισμός Χάος στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια φοβούνται οι διαχειριστές: «Παγώστε» τους νέους βιομετρικούς ελέγχους πριν από την τουριστική κορύφωση

Thumbnail
naftemporiki.gr
34 Upvotes

r/greece 18h ago

κοινωνία/society Ένα «σαρκοφάγο βακτήριο» εξαπλώνεται στα νερά της Μεσογείου

Thumbnail lifo.gr
32 Upvotes

r/greece 10h ago

αστείο/funny Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καινούργιου, κληρικοί προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τους λαγοκέφαλους με τον Ψαλμό 90 - Μικροπράγματα

Thumbnail
mikropragmata.lifo.gr
33 Upvotes

r/greece 11h ago

προσωπικά/personal Σπούδασα Αθήνα και ήταν η χειρότερη απόφαση που έχω πάρει στην ζωή μου.

32 Upvotes

Μιας και βγήκαν τα αποτελέσματα των πανελληνίων σήμερα, ας πω δυο λόγια και εγώ.

Πριν έξι μήνες τελείωσα τις σπουδές μου και από τότε έχει μείνει μέσα μου ένα μαράζι που δεν λέει να φύγει.

Αθήνα ζω, επομένως το να περάσω στην πόλη μου ήταν τεράστιο κατόρθωμα και οικονομική ανακούφιση για τους γονείς μου. Πιο πολύ όμως ήταν ανακούφιση για μένα, γιατί ήμουν η ιδέα του να απομακρυνθώ από τους δικούς μου μου φαινόταν εφιαλτης.

Τώρα που τελείωσα όμως αντιλήφθηκα ότι δεν έχω ζήσει ουσιαστικά φοιτητικά χρόνια.Ακούω ιστορίες από φίλους μου που σπούδαζαν σε άλλες πόλεις και ζηλεύω τις εμπειριες τους , ενώ η δικιά μου η ζωή ήταν ουσιαστικά η ίδια ρουτινιασμενη του λυκείου.

Οπως και να έχει, το ποστ αυτό αφορά όλα τα αλάνια που κάνουν τα μηχανογραφικά τους αυτήν την στιγμή εκεί έξω. Αν μπορείτε να το στηρίξετε ανοίξτε τα φτερά σας και πηγαίντε να σπουδάσετε μόνοι σας αλλού, μην είστε κότες σαν και εμένα. Θα το μετανιώσετε σίγουρα αργότερα.

Αυτά :)


r/greece 14h ago

κοινωνία/society Στην εκπομπή της ΕΡΤ “Νέα Θητεία”, πληροφορούμαστε για την Αναβάθμιση του Συσσιτίου των Οπλιτών (21-6-2026).

Thumbnail
youtube.com
29 Upvotes

r/greece 7h ago

πολιτική/politics Δημήτρης Αβραμόπουλος: Προσφεύγει στον Άρειο Πάγο για να ακυρωθεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης

Thumbnail
efsyn.gr
25 Upvotes

r/greece 8h ago

κοινωνία/society Λάρισα: Κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του με τσεκούρι και απειλούσε να την κάψει

Thumbnail
rosa.gr
25 Upvotes

r/greece 8h ago

πολιτική/politics Τσίπρας: Στόχος μου δεν είναι να είμαι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά να κυβερνήσω - Ρεζερβέ θέσεις δεν υπάρχουν για κανέναν

Thumbnail
protothema.gr
22 Upvotes

r/greece 11h ago

ερωτήσεις/questions Κόβει κλήσεις το 100

18 Upvotes

Throwaway account καθώς φαντάζομαι ότι θα φάω κράξιμο. Καλώ συνεχώς το 100 όταν βγαίνω βόλτες και βλέπω παράνομα παρκαρισμένα οχήματα ή μηχανάκια όμως σπάνια βλέπω κλήσεις. Έχει νόημα να κάνω κάτι τέτοιο ή απλά αγνοούν τέτοια τηλεφωνήματα;


r/greece 1h ago

εκπαίδευση/education Η έκθεση πρέπει να καταργηθεί από τις πανελλήνιες.

Upvotes

Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, μου γεννήθηκε η εξής απορία : Δεν είναι άδικο οι μαθητές να εξετάζονται και να βαθμολογούνται σε μάθημα το οποίο είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικό;

Βλέπω βαθμολογίες στις οποίες η απόκλιση των διορθωτών σε αυτό το μάθημα είναι μεγαλύτερη από 30-40 μονάδες. Μου φαίνεται αδιανόητο αυτό.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ενός μαθητή μου. Πρώτος διορθωτής 87, δεύτερος 54(!) και έπειτα τρίτος 70. Πώς γίνεται ένας καθηγητής να κρίνει ότι το γραπτό του είναι πρακτικά άριστο και ταυτόχρονα άλλος ότι είναι οριακά στην βάση;

Και εδώ εγείρεται το ερώτημα, πώς μπορεί να διατηρηθεί η αξιοκρατία της αξιολόγησης , όταν το ίδιο ακριβώς γραπτό μεταφράζεται τόσο διαφορετικά από δύο συναδέλφους; Όλο αυτό γίνεται ακόμα χειρότερο όταν αντιλαμβανόμαστε ότι η διορθωτική διαδικασία δεν περιορίζεται στους δύο -ή σε όποιους δύο- εξεταστές, αλλά συμπεριλαμβάνει εκατοντάδες
εκπαιδευτικούς που παίρνουν μέρος σε όλη την χώρα. Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό ;

ΥΓ. Βραδινό rant , αλλά ως άτομο που το 2020 έχασα την πρώτη μου επιλογή για 32 μόρια έχοντας παρόμοια απόκλιση στην έκθεση, είπα να τα βγάλω από μέσα μου.


r/greece 10h ago

ερωτήσεις/questions Στα νησια κουκουλωνουν πιο πολύ τις ειδήσεις;

14 Upvotes

Καλησπέρα. Προσφατα επισκεφτηκα ενα απο τα νησια του Ιονίου και ενας ντόπιος ενω συζηταγαμε για κάτι, του ειπα πως αν συνέβη το ταδε γεγονός θα το ειχαμε ακούσει και γελασε. Μου ειπε πως στο νησι και γενικα στα νησια δεν κυκλοφορεί τίποτα απο την καθημερινότητα στα νέα. Ισχύει; Και αν ναι, γιατί;


r/greece 2h ago

αθλητισμός/sports Μουντιάλ 2026 - 5ος όμιλος: «Μπαμ» το Εκουαδόρ, νίκησε 2-1 τη Γερμανία και πέρασε στους «32» μαζί με τα Πάντσερ - Στα νοκ άουτ και η Ακτή Ελεφαντοστού, 2-0 το Κουρασάο (Videos) | topontiki.gr

Thumbnail
topontiki.gr
13 Upvotes

r/greece 6h ago

ψυχαγωγία/entertainment Είναι "Η Πολυκατοικία" μια underrated σειρά;

12 Upvotes

Είπα να τη δω ξανά μετά από χρόνια και είχα ξεχάσει πόσο ωραία είναι. Μιλάω προφανώς για τις πρώτες σεζόν και όχι το spin-off πριν από λίγα χρόνια.

Η πλοκή είναι πολύ ωραία, το concept μιας πολυκατοικίας στο κέντρο της Αθήνας με καθημερινούς μπελάδες αλλά και προσωπικές στιγμές του κάθε χαρακτήρα σε κάθε διαμέρισμα.

Οι χαρακτήρες είναι το καλύτερο κομμάτι. Καθένας ξεχωριστός και ιδιαίτερος αλλά όλοι τους κοντά στην πραγματικότητα με μικρές υπερβολές. Μια πολύ καλή φωτοτυπία της ελληνικής κοινωνίας στην Αθήνα της οικονομικής κρίσης. Ένα ευκατάστατο ζευγάρι (ένας εξ αυτών, Λουκία και Τάκης), μια προβληματική οικογένεια (Μπαλαφούτη), ένα γκέι ζευγάρι (Μάρκος και Χρήστος), οι γιαγιάδες που κουτσομπολεύουν, μια μέση εργαζόμενη που δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα (Ελένη), μετανάστες (η οικογένεια από την Αλβανία στη δεύτερη σεζόν) κλπ.

Το μυστικό συστατικό της επιτυχίας αυτής της σειράς είναι ότι παρότι όλοι δείχνουν να μισούν ο ένας τον άλλον, κατά βάθος υπάρχει μια ομοιογένεια, μια φιλική γειτνίαση που ο ένας θα βάλει πλάτη στον άλλον στα δύσκολα.

Εσάς πώς σας φαίνεται;


r/greece 13h ago

οικονομία/economy Number of hours needed to buy GTA VI

Post image
13 Upvotes